וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א חשפה את הקמע לקראת מונדיאל 2018 ברוסיה: זאביבקה הזאב

הזאב, שמשמעות שמו ברוסית היא "האחד שכובש", זכה ל-53 אחוזים מהקולות בסקר שנערך באתר הרשמי של פיפ"א והוצג, כ-600 ימים לפני פתיחת הטורניר, בטקס שכלל את רונאלדו הברזילאי

זאביבקה הקמע החדש של מונדיאל 2018 עם רונאלדו הברזילאי. GettyImages
זאב, זאב. זאביבקה ורונאלדו/GettyImages

600 ימים בלבד נותרו עד לפתיחת מונדיאל 2018, ברוסיה והלילה (בין שישי לשבת), הציגו מארגני הטורניר היוקרתי בעולם הכדורגל את הקמע שלהם: הזאב זאביבקה, שזכה בתחרות אחרי סקר שנערך ברשת והוצג בטקס שכלל את כוכב העבר רונאלדו הברזילאי, שאמר: "קמעות עם שגרירים נהדרים לקידום האירוע ומביאים המון שמחה לאצטדיונים. אני בטוח שזאביבקה ייזכר במשך שנים על ידי חובבי הכדורגל".

משמעות השם זאביבקה, ברוסית, היא "האחד שכובש" והוא תואר כ"מקסים, מלא ביטחון וחברותי. מישהו שתמיד חלם להפוך לכוכב כדורגל". הדמות שלו פותחה על ידי הסטודנטית לעיצוב יקטרינה בוחרובה ואילו שר הספורט הרוסי, ויטאלי מוטקו, אמר: "אני בטוח שזאביבקה יהיה הצלחה אדירה בגביע הקונפדרציות בקיץ הקרוב ובמונדיאל בקיץ הבא".

למעלה ממיליון מצביעים השתתפו בתחרות שנערכה באתר הרשמי של פיפ"א, כאשר 53 אחוזים מהם העניקו את הקול שלהם לזאביבקה, מה שהספיק לו על מנת לגבור על שני המתחרים האחרים: נמר, שזכה ל-27 אחוז מהקולות וחתול, שקיבל 20 אחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully