וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי חזר לסגל נבחרת ארגנטינה לקראת ברזיל וקולומביה

האלביסלסטה קיבלו בחזרה את הכוכב שלהם, שהחלים מהפציעה בדיוק בזמן לצמד המשחקים הקריטי במוקדמות המונדיאל, ב-10 וב-15 בנובמבר. איקרדי שוב נותר בחוץ, אצל הסלסאו אין כמעט שינוי

AP

בווידיאו: תקציר גמר הקופה סנטנריו

כצפוי, ולאחר שהתגבר על הפציעה, ליאונל מסי נכלל בסגל נבחרת ארגנטינה, שפורסם הלילה (בין שישי לשבת), לקראת צמד המשחקים הקריטי במוקדמות המונדיאל, בברזיל (בליל ה-10 בנובמבר) ומול קולומביה (בליל ה-15 בנובמבר).

האלביסלסטה רק במקום החמישי בבית הדרום אמריקאי וכרגע מחזיקים אומנם בכרטיס לפלייאוף, אך פרגוואי וצ'ילה אורבות מאחור ותוצאות רעות בשני המשחקים הקרובים יסבכו את ארגנטינה מאוד.

עוד בנושא:

פז חסדאי מאוהב בליאונל מסי יותר מתמיד

ליאונל מסי במדי נבחרת ארגנטינה. רויטרס
חסרונו של מסי הורגש בצמד המשחקים מול פרו ופרגוואי/רויטרס

בלי מסי, ארגנטינה אכזבה בתחילת החודש, כאשר סיימה ב-2:2 מול פרו והפסידה 1:0 בבית לפרגוואי. המאמן אדגדו באוסה ביצע עוד ארבעה שינויים בסגל וזימן בין היתר גם אנסו פרס ואת הקשר המסקרן של ראסינג קלוב, מרקוס אקונייה, אבל כל העיניים יופנו כמובן לפרעוש, שצפוי לשתף פעולה בחוד עם גונסאלו היגואין, פאולו דיבאלה או סרחיו אגוארו. מאורו איקרדי אגב, שוב נותר מחוץ לסגל, בעוד לוקאס פראטו מאתלטיקו מיניירו ואנחל קוראה מאתלטיקו מדריד זוכים לעדיפות על פניו.

אצל ברזיל, שכאמור תארח את ארגנטינה בבלו הוריזונטה למשחק גדול, המאמן טיטה שמר על הסגל שקצר הצלחות עד כה ומוביל את הבית הדרום אמריקאי וביצע בו רק שינוי אחד, כאשר זימן את רודריגו קאיו מסאו פאולו במקום קשר ריאל מדריד, קסימיירו, הפצוע. אוסקר, מצ'לסי, שוב נותר בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully