וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות המצרית הודיעה: לא נתגבר את האבטחה סביב אברהם גרנט

המאמן הישראלי יגיע ביום ראשון הבא עם נבחרת גאנה למשחק באלכסנדריה ולמרות הדיווחים על ניסיון לפגוע בו, המארחת לא מודאגת: "לא אכפת לנו מה הלאום שלו, כוחות האבטחה ישמרו עליו"

אברהם גרנט. GettyImages
במצרים לא מודאגים. גרנט/GettyImages

הגעתו הצפויה של אברהם גרנט עם נבחרת גאנה למשחק חוץ מול מצרים באלכסנדריה, במסגרת מוקדמות אליפות העולם ביום ראשון הקרוב (18:00), ממשיכה לעורר סערה בעולם הערבי.

לאחר שהתפרסמו דיווחים לפיהם אוהדים מצרים תכננו לפגוע במאמן הישראלי, מה שהוביל לשמועות על תגבור האבטחה סביבו, הודיעה כעת ההתאחדות המצרית כי היא החליטה שלא להעניק אבטחה מיוחדת לנבחרת "הכוכבים השחורים" או למאמנה, לפני, במהלך או אחרי המפגש עם "הפרעונים".

"למרות שבהתאחדות הגנאית מודאגים מהשמועות בנושא ולמרות שהיו הצעות לגבי תגבור האבטחה, על מנת להבטיח את בטיחותם של גרנט ושחקניו, ההתאחדות המצרית דחתה את הרעיון", נכתב בדיווח. מההתאחדות המצרית נמסר: "גאנה היא נבחרת רגילה, כמו כל יריבה אחרת שמבקרת במצרים".

אחד מאנשי ההתאחדות, טארווט סווילאם, הוסיף: "לא אכפת לנו מה הלאום של המנג'ר שלהם. אנחנו מודעים היטב ליכולות של כוחות האבטחה שלנו והיכולת שלהם לשמור עליו ועל כל נבחרת לאומית שמגיעה לשחק מולנו. אנחנו לא רוצים לצאת מריכוז. ברור לנו שזה מה שגאנה מנסה לעשות לנו. הכי חשוב זה שננצח ונתקרב למונדיאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully