וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: ברזיל הביסה 0:3 את ארגנטינה

משחק החזרה של ליאו מסי הסתיים עם תבוסה צורמת בבלו הוריזונטה. קוטיניו (24), ניימאר (45) ופאוליניו (58) כבשו. אורוגוואי ניצחה 1:2 את אקוודור, פרו חגגה עם 1:4 בחוץ על פרגוואי

שחקני נבחרת ברזיל חוגגים. AP
ללא סנטימנטים. ברזיל חוגגת/AP

המחזור ה-11 של הבית הדרום אמריקאי במוקדמות המונדיאל החל אמש (חמישי) עם 0:0 רווי פצועים בין קולומביה לצ'ילה, אך הלילה נערכה המנה העיקרית כאשר במוקד נבחרת ברזיל הביסה 0:3 את ארגנטינה במשחק החזרה של ליאו מסי. אורוגוואי נצמדה לברזילאים במקום השני עם 1:2 על אקוודור, פרו הביסה את פרגוואי 1:4 בחוץ וגם ונצואלה חגגה עם -0:5 על בוליביה החלשה.

עוד בנושא:

ליאונל מסי מסוגל לעשות את ארגנטינה שוב גדולה? המבחן של הכוכב
אחרי קאמבק מרגש במונאקו, רדאמל פלקאו חזר לנבחרת קולומביה

ברזיל - ארגנטינה 0:3

לפני המשחק הזה כולם דיברו רק על דבר אחד - החזרה של ליאונל מסי מה"פרישה" הקצרה שלו היישר לקלאסיקו של דרום אמריקה. אולם, גם כוכב ברצלונה לא עזר הלילה לארגנטינה שחטפה עוד מפלה צורמת מול הברזילאים שרקדו על המגרש בבלו הוריזונטה והשיגו ניצחון חמישי רצוף כדי לשמור על ראשות הבית. חגיגת השערים החלה בדקה ה-25 כאשר ניימאר מצא את קוטיניו שמחוץ לרחבה שלח כדור אדיר אל החיבורים הרחוקים. ממש על סף השריקה להפסקה ניימאר התכבד בשני אחרי שקיבל כדור מגבריאל ז'סוס ומקרוב לא התקשה להכניע את רומרו.

אדגרדו באוסה הכניס אחרי ההפסקה את סרחיו אגוארו במקום אנצו פרס, אך הסלסאו נעלו את הרחבה שלהם וקינחו בשלישי של פאוליניו שקיבל כדור בתוך הרחבה ושלח בלי לעצור פנימה בדקה ה-58. למרות שהיא רושמת משחק רביעי ללא ניצחון, ארגנטינה עדיין רחוקה רק נקודה מהמקום שממנו עולים למונדיאל וביום רביעי תארח את קולומביה למשחק חשוב מאוד מבחינתה. ברזיל מנגד כבר עם רגל וחצי ברוסיה וביכולת הזו היא תהיה לבטח אחת המועמדות הבכירות גם ללכת עד הסוף.

חואן אנטוניו פיצי מאמן נבחרת צ'ילה עם השוער קלאודיו בראבו. AP
דאגה במנצ'סטר סיטי. קלאודיו בראבו הפצוע עם מאמנו חואן אנטוני פיצי/AP

קולומביה - צ'ילה 0:0

כמו בסיבוב הראשון, גם הפעם המפגש בין הנבחרות של המאמנים הארגנטינאים חוסה פקרמן וחואן אנטוניו פיצי לא הוכרע. רק בניגוד ל-1:1 בסנטיאגו, בעימות בבראנקייה לא נכבשו שערים. קלאודיו בראבו היה האחראי העיקרי לכך, כשמנע מג'ייסון מוריו ומיגל בורחה (בהופעת בכורה במדי קולומביה) להבקיע במחצית הראשונה. הקפטן הצ'יליאני, שוערה של מנצ'סטר סיטי, נאלץ לצאת בדקה ה-64 אחרי שנפגע פעמיים, וגם צ'ארלס אראנגיס נטש בגלל פציעה, אך קולומביה לא ניצלה זאת גם לאחר כניסתו של רדאמל פלקאו, שערך את הקאמבק אחרי כ-13 חודשי היעדרות מהמדים הלאומיים. אל רשימת הפצועים הצטרפו גם ירי מינה המקומי וארתורו וידאל האורח. הקפטרוס נותרו בדירוג לפני אלופת היבשת, שהשיגה נקודה יקרה גם בלי הכוכב אלכסיס סאנצ'ס.

דקה 37: ההזדמנות הטובה במשחק: הבלם מוריו עלה לעזרת ההתקפה בכדור חופשי ונגח בעוצמה, אבל בראבו זינק והדף נהדר לקרן.

דקה 45+2: עוד הצלה גדולה של בראבו. חאמס שוב הרים כדור חופשי, אגילאר הסיט עם הראש ובורחה בעט מהאוויר אל הפינה, אבל השוער הצ'יליאני שלח יד ארוכה והדף לקרן.

דקה 64: אחרי עוד פציעה, בראבו כבר לא יכול היה להמשיך. השוער נשכב על הדשא ואחז את ברך ימין, לפני שהוחלף על ידי ג'וני הררה. דאגה גם במנצ'סטר סיטי.

דקה 73: עוד פציעה בנבחרת צ'ילה, הפעם של אראנגיס שנאלץ לפנות את מקומו לטובת גוטיירס.

דקה 79: למרות הפציעות והלחץ הקולומביאני, צ'ילה קיבלה הזדמנות להשיג הכרעה. ורגאס הריץ במתפרצת את פואנסלידה, אבל הבעיטה שלו מזווית אלכסונית בצד ימין חמקה החוצה.

דקה 81: פציעה גם בקולומביה, כשהבלם מינה נפגע בשריר הירך האחורי ופינה מקום לטובת מקנלי טורס.

דקה 90: מה יהיה? גם וידאל נפצע ואילץ את מאמנו פיצי לבצע חילוף שלישי לא מתוכנן.

מסי עם ניימאר. AP
שכחו מהחברות ל-90 דקות. ניימאר מול מסי/AP

אורוגוואי - אקוודור 1:2

הנבחרת של אוסקר טבארס שמרה הלילה על המאזן הביתי המושלם שלה ועל המקום השני עם ניצחון שישי במבצרה ועשתה עוד צעד משמעותי בדרך למונדיאל. סבסטיאן קואטס כבש כבר אחרי 12 דקות לסלסטה, שחסרו את אדינסון קבאני וראו את פליפה קייסדו שחקנה של אספניול משווה בדקה ה-45, אך דקה לאחר מכן דייגו רולאן מחליפו של קבאני כבש את שער הניצחון עם דחיקה מקרוב אחרי הדיפה אומללה של שוער אקוודור. אורוגוואי שמרה על המקום השני שלה עם נקודה פחות מברזיל המוליכה, בעוד שאקוודור ממוקמת רביעית, אך צ'ילה, ארגנטינה, פראגוואי ופרו אורבות לכל מעידה נוספת שלה.

ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה. AP
לא הלילה שלו. מסי/AP

פרגוואי - פרו 4:1

הפסד כואב מאוד למארחים, שפספסו הזדמנות להיכנס לרביעייה המוליכה בעוד שהפרואנים חזרו בגדול למאבק על ההעפלה למונדיאל. כריסטיאן ריברוס עוד העלה את פרגוואי ליתרון מוקדם בדקה העשירית, אבל האורחים הגיבו עם רביעייה מוחצת במחצית השנייה. כריסטיאן ראמוס היה שזה שכבש את השוויון (49), אדיסון פלורס הפך בדקה ה-71, כריסטיאן קואבה קבע 1:3 (79) ואדגר בניטס חתם ערב עגום למארחים עם שער עצמי בדקה ה-84.

ונצאולה - בוליביה 0:5
לוונצואלה: סלבדור קופאטי (3), ג'וספ מרטינס (10, 67 ו-70), רומולו אוטרו (74).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully