וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדאגה האמיתית של ישראל: בקים בלאי ואזדרן לולאקו בכושר נפלא

טרור? אלישע לוי ושחקניו צריכים לחשוש בעיקר מהחלק הקדמי של אלבניה. אחד מפציץ ברוסיה וניצח את זניט סנט פטרסבורג בסוף השבוע, השני כובש בלי סוף ברומניה. סדיקו הפצוע ייעדר

AP

בווידאו: הביצועים של אזדרן לולאקו

בנבחרת אלבניה כלל לא מתייחסים להזזת המשחק נגד ישראל בסוף השבוע ולאיומי הטרור. המאמן ג'אני דה ביאזי הכניס את השחקנים שלו לשגרת אימונים בעצימות גבוהה לקראת המפגש במוקדמות המונדיאל (שבת, 21:45) ולמרות שהאלבנים הצניעו את הציפיות בימים האחרונים, הם לא יסתפקו בפחות מניצחון בית.

לשמחתו של דה ביאזי, יש לו רשימת שחקנים שנמצאים בכושר טוב מאוד. או כמו שאמר הקשר לדיאן ממושאי אתמול: "יש בסגל הרבה שחקנים טובים ורובם שחקני מפתח בקבוצות שלהם. זה דבר חיובי כי למאמן יש הרבה אפציות לבחור מהן".

עוד בנושא:

אלישע לוי: "היינו לחוצים מול ליכטנשטיין. אלבניה יודעת לעשות הגנה"
גרשון נוסה כמגן שמאלי, לביא וביטון תורגלו לסירוגין בקישור

שחקן נבחרת אלבניה, בקים בלאי. AP
יגרום לבלמים הישראלים לעבוד קשה. בלאי/AP

עיקר הדאגה של ישראל צריכה להגיע מהחלק הקדמי של אלבניה. ארמנדו סדיקו שהבקיע את השער ההיסטורי ביורו האחרון (0:1 על רומניה) פצוע בברך וכנראה לא ייכלל בסגל, אבל גם אם היה בריא כנראה לא היה פותח. את המקום בחוד יתפוס בקים בלאי, שמפציץ בליגה הרוסית במדי טרק גרוזני - 8 שערים ב-12 משחקים - ובסוף השבוע האחרון כבש צמד בניצחון 1:2 על זניט סנט פטרסבורג.

אלא שבלאי הוא לא השחקן היחיד שנמצא בכושר פנטסטי בחלק הקדמי. אזדרן לולאקו שלא נכלל בסגל ליורו האחרון, הספיק לכבוש העונה 12 שערים ב-15 משחקים במדי גז מתאן מדיאש הרומנית והוא אמור לפתוח בכנף השמאלית. אודיסה רושי שמשחק ביחד עם בלאי בטרק גרוזני ובישל העונה 4 שערים ב-10 משחקים, ישלים את השלישייה הקדמית.

מרכז המגרש יורכב משלושה שחקנים: אמיר אברשי (פרייבורג), לדיאן ממושאי (פסקארה), וטאולנט ג'אקה (פ.צ באזל). ההתלבטות המרכזית של דה ביאזי היא במרכז ההגנה: פרדי וסלי (אמפולי) או בראט ג'ימסיטי (אבלינו). מרגים מבראי מפ.צ קלן הגרמנית בכל מקרה יפתח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully