וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטה: "אי אפשר לעצור את ליאונל מסי. אבל גם לא את ניימאר"

ברזיל וארגנטינה מתכוננות למפגש הענקיות במוקדמות המונדיאל (1:45, ספורט2). מאמן הסלסאו: "אפשר לצמצם את הפעולות של שחקנים כמו מסי, אבל לא לעצור אותם. מה התכנית? לא אגלה"

מאמן נבחרת ברזיל, טיטה עם שחקני הנבחרת. GettyImages
דרוכים. טיטה והשחקנים/GettyImages

ברזיל וארגנטינה ממשיכות להתכונן לקרב הענקיות ביניהן הלילה (בין חמישי לשישי, 1:45, ספורט2) בבלו הוריזונטה. בעוד הסלסאו נמצאים בפורמה מצוינת וניצחו בארבעת המשחקים האחרונים, ארגנטינה צברה שתי נקודות בלבד בשלושת המשחקים האחרונים שלה וכרגע היא במקום השישי שלא מוביל אפילו לפלייאוף העלייה למונדיאל.

מאמן ברזיל, טיטה, אמר הלילה לקראת המשחק: "אי אפשר לעצור את ליאונל מסי, אבל אי אפשר לעצור גם את ניימאר. אתה יכול לנסות לצמצם את הפעולות שלהם, את הכניסות שלהם לרחבה, אבל לא לעצור אותם. מה התכנית שלי לגבי מסי? אני לא אגלה".

טיטה הוסיף: "לארגנטינה יש שחקנים מדהימים. סבאלטה ומסצ'ראנו מצוינים ובחלק הקדמי יש שחקנים כמו די מריה, היגואין ואגוארו. ושימו לב שאפילו לא הזכרתי את השם של מסי. המשחק אולי יוכרע על ידי פעולה אחת של שחקן שיבריק, אבל זה יקרה רק אם כל הקבוצה מסביבו תהיה חזקה".

המאמן הברזילאי סיכם: "אנחנו לא שואבים מוטיבציה מכך שארגנטינה נמצאת כרגע מחוץ לתמונת העלייה למונדיאל. לחשוב על איך לגרום ליריבה שלך להיות במצב רע יותר - זו מחשבה קטנה. אנחנו רוצים לנצח כי זה יעזור לנו, כי זה חלק מהספורט, כי אנחנו מלאי אמביציה, כי אנחנו רוצים להעפיל למונדיאל".

עוד בנושא:

1:45, ספורט2: ברזיל - ארגנטינה
ארגנטינה נואשת לפעולת הצלה של מסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully