וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת במוק' המונדיאל: ויילס צריכה נקודות, מודריץ' חוזר בקרואטיה

ארון ראמזי ישחק לראשונה בקמפיין וינסה לעזור לבייל להשיג ניצחון חשוב על מוליכת הבית סרביה (21:45, ספורט1). קשר ריאל מדריד חוזר מפציעה מול איסלנד, אוסטריה הפצועה תארח את אירלנד

גארת' בייל שחקן נבחרת ויילס (שמאל) ארון ראמזי שחקן נבחרת ויילס. GettyImages
חוזרים לשתף פעולה. ראמזי ובייל/GettyImages

המחזור הרביעי של מוקדמות מונדיאל 2018 באירופה יימשכו מחר (שבת) עם תשעה משחקים, כאשר מעבר למשחקה של ישראל באלבניה ושאר משחקי בית ז', יתקיימו שלושה במסגרת בית ד' ושלושה נוספים במסגרת בית ט'.

אוסטריה - אירלנד (19:00, 5 פלוס)

הנבחרת של מרסל קולר ממשיכה עד כה את היורו המאכזב גם בקמפיין המוקדמות, והצליחה לנצח עד כה בשלושה משחקים רק את גאורגיה. האוסטרים זקוקים לניצחון על הנבחרת של מרטין אוניל כדי להתקרב למקום ממנו עולים למונדיאל. הם ייאלצו להסתדר ללא השוער רוברט אלמר, סבסטיאן פרודל ולזטקו יונוזוביץ' הפצועים, כאשר מי שיפתח בין הקורות לראשונה במשחק רשמי יהיה רמזאן אוזקאן. מרקו ארנאוטוביץ', שכבש צמד מול ויילס, צפוי לפתוח ולהתמודד מול חבריו בטוק סיטי גלן וולאן וג'ונתן וולטרס. האירים יקוו להמשיך במומנטום לאחר שהגרלה נוחה סידרה להם פתיחה של שבע מתשע הנקודות הראשונות.

ויילס - סרביה (21:45, ספורט1)

החבורה של גארת' בייל מאכזבת עד כה בקמפיין והצליחה לגבור רק על מולדובה החלשה. היא תנסה להשיג ניצחון חשוב על מוליכת הבית ועל הדרך להשיג נקמה על הסרבים, שבמוקדמות המונדיאל הקודם הביסו אותה פעמיים, 1:6 בבית ו-0:3 בחוץ. כריס קולמן ייאלץ להסתדר עם פציעות בהגנה, שכן המגן השמאלי בן דייויס והבלם ג'יימס קולינס פצועים, אך יקבל לראשונה בקמפיין את ארון ראמזי כשיר. הסרבים נראים נהדר עד כה והשיגו ניצחון מרשים על אוסטריה לפני חודש, בו אלכסנדר מיטרוביץ' כבש צמד. חלוץ ניוקאסל נמצא בכושר טוב והוסיף שני צמדים מאז, וצפוי לפתוח לצד נמנייה מאטיץ' שנעדר מהמשחק מול אוסטריה ודושאן טאדיץ' שכבש בכל משחקי המוקדמות עד כה. שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ', שפתח במשחק הראשון של הקמפיין, סובל מרגישות בשרירי הבטן ומי שצפוי לפתוח הוא אקס מכבי חיפה ולדימיר סטויקוביץ', שפתח בשני המשחקים האחרונים.

גאורגיה - מולדובה (19:00, 5 גולד)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן נבחרת אוסטריה, מרקו ארנאוטוביץ'. AP
יפגוש חברים לקבוצה. ארנאוטוביץ'/AP

קרואטיה - איסלנד (19:00, ספורט2)

אחרי תיקו ביתי מול טורקיה, הנבחרת של אנטה צ'אצ'יץ' אספה שש נקודות מול נמושות הבית קוסובו ופינלנד ותנסה להשתלט על הפסגה עם ניצחון על הפתעת יורו 2016 איסלנד, שמגיעה גם היא עם שבע נקודות אחרי ניצחון מרשים על טורקיה בחודש שעבר. חלוץ פיורנטינה ניקולה קאליניץ' וחלוץ יובנטוס מרקו פיאצה ייעדרו בשל פציעות, ובמחנה הקרואטי כועסים על הצוות הרפואי של הגברת הזקנה, שכן לטענתם טעו באבחון הפציעה של פיאצה ועיכבו את החלמתו. מי שכן כשיר להתמודדות הוא לוקה מודריץ' שחזר מפציעה לאחרונה לאחר שנעדר משני משחקי המוקדמות האחרונים. השתיים נפגשו גם במוקדמות המונדיאל הקודם, אז קרואטיה ניצחה בביתה והמשחק בפינלנד הסתיים ב-0:0.

טורקיה - קוסובו (19:00, ספורט1)

אחרי יורו מאכזב בקיץ, בו סיימה את דרכה כבר בשלב הבתים, טורקיה החלה גם את קמפיין המוקדמות בצורה חלשה והיא עדיין ללא ניצחון. מפגש מול קוסובו החלשה, שלמרות הנקודה ההיסטורית שהשיגה מול פינלנד ספגה כבר עשרה שערים, אמור להביא לה שלוש נקודות ולצרף אותה למאבק על עלייה לגביע העולם.

אוקראינה - פינלנד (21:45, 5 גולד)

לוקה מודריץ' שחקן נבחרת קרואטיה. רויטרס
חוזר לעניינים. מודריץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully