וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"על מה הורחקתי?": דז'קו מגיב ל"אדום המטופש בתולדות הכדורגל"

אחרי שהורחק בעקבות הורדת המכנסיים של שחקן יריב, חלוץ בוסניה היתמם וסיפק תגובה לא פחות ביזארית: "ניסיתי להיעזר בו כדי לקום". וגם: מאמנו זועם, יוון עלולה להיענש על השלט הפוגעני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה הוא חיפש שם? רגע המחלוקת של דז'קו/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע השיא של משחקי אמש (ראשון) במוקדמות המונדיאל היה ללא ספק ההרחקה המשונה של אדין דז'קו, במהלך המשחק בו יוון ובוסניה שלו נפרדו ב-1:1. בדקה ה-79, כשבוסניה ביתרון 0:1, חלוץ רומא התעמת עם סוקראטיס, הופל לדשא ובתגובה משך את מכנסיו של היווני כלפי מטה - לא פחות ולא יותר - והורחק מיידית עם צהוב שני. האדום הלא שגרתי הפך לטרגדיה של ממש כשיוון השוותה עמוק בתוך תוספת הזמן ומנעה מהבוסנים ניצחון קריטי בבית ח'.

המשחק עצמו היה חם למדי: האוהדים היוונים הכינו לבוסניה קבלת פנים עוינת במיוחד, כולל שלטי תמיכה בטבח סרברניצה, בו נרצחו כ-8,000 בוסנים כתוצאה מעימותים עם כוחות סרבים בשנת 1995. דז'קו נראה כעוס בסיום, ואמר בסרקזם: "אני מודה ליוון על האירוח הלבבי. כבר לא יכול לחכות שיבואו אלינו לזניצה. מה שמחכה להם שם...".

שחקן נבחרת בוסניה אדין דז'קו. רויטרס
בהתחלה הוא עוד חגג. דז'קו אמש/רויטרס

על אף שקטע הווידאו של ההרחקה של דז'קו התפשט במהירות ברשת ואף זכה ב'דיילי מייל' בכינוי המפוקפק "ההרחקה המטופשת והביזארית בתולדות הכדורגל", החלוץ הבוסני סירב לקחת אחריות על השטות. "קיבלתי כרטיס אדום בלי סיבה, אני באמת לא יודע למה זה הגיע לי", אמר. "השופט טען שאני התחלתי את כל העימות הזה, אבל אם אני הייתי היחיד שהיה על הרצפה, איך זה מסתדר? לא הורדתי לו את המכנסיים, רק ניסיתי להיעזר בו כדי לקום".

דז'קו, שהרבה להחמיץ במהלך המשחק, הוסיף ש"מרגיש כאילו הפסדנו 3:0, לא כאילו הוצאנו תיקו ביוון. לא הגיעה להם הנקודה הזאת".

גם מאמן בוסניה מהמט בזדראביץ' זעם אחרי המשחק ועלול להיענש בחומרה על ידי פיפ"א בעקבות הביקורת הקשה שהשמיע כלפי השופט. "השופט הזה צריך להתבייש בעצמו. הוא נתן להם לשבור לנו את הרגליים ולנו שרק על כל דבר", אמר. "הוא נפל לפרובוקציות שלהם, אין ספק. השער שספגנו הגיע רק בגלל הכרטיס האדום השטותי. כשיוון תבוא להתארח אצלנו, אני מקווה שננהג אחרת ונקבל אותם בדרך ספורטיבית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully