וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תפילה בסן חואן": ארגנטינה בלחץ, לוקאס פראטו יהיה המושיע?

מתח שיא בארגנטינה לקראת קולומביה (בין שלישי לרביעי, 1:30, ספורט1), חשש משבירה מנטלית: "מה יקרה אם נהיה בפיגור?". פראטו תורגל לפני היגואין ואגוארו, מרקאדו ובאנגה יפתחו

שחקן נבחרת ארגטינה, לוקאס פראטו. AP
אכן יפתח בהרכב? פראטו/AP

בארגנטינה מתח שיא לקראת ההתמודדות עם קולומביה הלילה בסן חואן (בין שלישי לרביעי, 1:30, ספורט1). האלביסלסטה לא ניצחו ארבעה משחקי מוקדמות מונדיאל רצופים וכרגע הם מחוץ לתמונת ההעפלה. הלחץ גדול ובעיתון "אולה" סגרו את הלילה עם כותרת ראשית שקוראת: "תפילה בסן חואן".

מי שעשוי לשמש כמושיע הוא דווקא החלוץ היחסית אלמוני לוקאס פראטו. מאז התבוסה לברזיל 3:0 לפני כמה ימים, המאמן אדגרדו באוסה תרגל את פראטו על חשבון גונסאלו היגואין והעדיף אותו גם על פני סרחיו אגוארו. פראטו בן ה-28 כבר שותף בשלושה משחקים במוקדמות וגם כבש ב-2:2 המאכזב נגד ונצואלה.

פראטו טייל ברחבי העולם, שיחק בנורבגיה וצ'ילה, העביר חצי עונה לא מוצלחת בגנואה, עבר לוולס סרספילד ובינואר 2015 נמכר לאתלטיקו מיניירו הברזילאית. הוא זכה בכמה תארים, לאורך הקריירה שולמו עליו קרוב ל-10 מיליון, אבל מעטים חושבים שהוא עדיף על אגוארו והיגואין, או על פני שחקנים כמו מאורו איקרדי ולוסיאנו וייטו שאפילו לא הוזמנו לסגל (פאולו דיבאלה פצוע). באוסה הוא כנראה אחד מאותם מעטים.

עוד בנושא:

עוד במוקדמות: ברזיל בפרו, צ'ילה נגד אורוגוואי
האיסור החדש של פפ על שחקני סיטי: אין סקס אחרי חצות
'מארקה': לאו מסי מסרב להאריך את חוזהו בברצלונה

חאבייר מסצ'ראנו, נבחרת ארגנטינה,מול ניימאר, נבחרת ברזיל. AP
ימשיך בקישור האחורי למרות תצוגת הנפל מול ברזיל. מסצ'ראנו/AP

בנוסף לפראטו, המאמן באוסה ערך שני שינויים נוספים באימון המסכם: גבריאל מרקאדו במקום פאבלו סבאלטה בעמדת המגן הימני ואבר באנגה על חשבון אנסו פרס בקישור. חאבייר מסצ'ראנו שספג אש צולבת מהתקשורת אחרי התבוסה לברזיל ("ההופעה הכי גרועה שלו בנבחרת ארגנטינה"), אמור להמשיך בקישור האחורי - עמדה בה הוא משחק בשנים האחרונות רק במדים הלאומיים.

בארגנטינה מאוד חוששים מהאלמנט המנטלי וב"קלארין" תהו: "מה יקרה אם קולומביה תכבוש ראשונה? זה לא תסריט בלתי אפשרי. האם השחקנים שספגו את המהלומה בברזיל מסוגלים להתאושש ולחזור מפיגור?".

בקולומביה יודעים שהפסד בסן חואן עלול להוריד אותם עד למקום השישי. אחרי שלושה משחקים רצופים בהם הם לא הבקיעו נגד ארגנטינה, הקפטרוס יהיו מרוצים מאוד מנקודה. רדאמל פלקאו שעלה כמחליף נגד צ'ילה לפני כמה ימים, צפוי לפתוח. חואן קואדרדו אמור לחזור להרכב של חוסה פקרמן אחרי שנעדר בבראנקייה בגלל כרטיסים צהובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully