וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב הושפלה בקוסטה ריקה, מעמדו של יורגן קלינסמן התערער

צפו בתקציר: האמריקאים הובסו 4:0, ההפסד הגבוה ביותר שלהם במוקדמות מונדיאל מאז 1957. הגרמני הודה ש"הטעם מר מאוד, זה ההפסד הכי כואב מאז שהגעתי". ברוס ארינה מועמד להחליפו

רויטרס
מאמן נבחרת ארה"ב, יורגן קלינסמן. רויטרס
כישלון רודף כישלון. קלינסמן/רויטרס

נבחרת ארה"ב בכדורגל הושפלה הלילה (בין שלישי לרביעי) עם תבוסה 4:0 בקוסטה ריקה במוקדמות המונדיאל. ביום שבת הפסים והכוכבים הפסידו 2:1 למקסיקו בבית והם למעשה חוו את אחד מהשבועות הגרועים ביותר שלהם בשנים האחרונות. כעת נראה שמעמדו של המאמן יורגן קלינסמן בסכנה, ושמו של ברוס ארינה הוזכר כמועמד לשוב לנבחרת.

ההגנה האמריקאית נכנעה לפנות בוקר ללא תנאי לשערים של ג'והאן ונגאס (44), כריסטיאן בולאניוס (68), וג'ואל קמפבל (74 ו-78). יורגן קלינסמן ושחקניו בתחתית בית הגמר של צפון ומרכז אמריקה והקריביים. זה היה ההפסד הכי גבוה שלה במוקדמות מונדיאל מאז ה-5:1 לקנדה ב-1957.

עוד בנושא:

מוקדמות מונדיאל: ניצחונות לברזיל, ארגנטינה וצ'ילה
ידידות: 2:2 דרמטי בין אנגליה לספרד, 0:0 בין איטליה לגרמניה

שחקן נבחרת קוסטה ריקה, ג'ואל קמפבל. רויטרס
ג'ואל קמפבל דורס את ארה"ב/רויטרס

"זה ההפסד הכי כואב שלנו בחמש השנים שלי פה, אין בכלל שאלה", הודה קלינסמן אחרי המשחק."זה רגע מר מאוד, אני לוקח את האחריות עליי. האם אני האיש המתאים לתפקיד המאמן? אני חושב שכן".

ארה"ב מעולם לא ניצחה בקוסטה ריקה במשחק מוקדמות מונדיאל וב-10 משחקים רשמה תיקו אחד ו-9 הפסדים. אלא שהפעם ההפסד היה קשה במיוחד. יו"ר ההתאחדות לכדורגל של ארה"ב, סוניל גולאטי, אמר: "לא נקבל החלטות נמהרות. נחשוב על מה שקרה, נשב עם יורגן ונעשה הערכת מצב".

שני מחזורי המשחקים הבאים יתקיימו בסוף מרץ וארה"ב תארח את הונדורס ותתארח בפנמה. במשחקים נוספים שנערכו הלילה פנמה הצליחה לכפות 0:0 ביתי על מקסיקו והונדורס גברה 1:3 על טרינידד וטובאגו.

שלוש הראשונות בבית עולות למונדיאל אוטומטית. הנבחרת שתסיים רביעית תשחק בפלייאוף נגד הנבחרת שתסיים במקום החמישי באזור האסייתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully