וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו צפוי לחזור לסגל של ספרד נגד ישראל, זימון בכורה לאלונסו?

המאמן ג'ולן לופטגי יכריז על הסגל ביום שישי בצהריים. שחקן הכנף ישוב לראשונה מאז יורו 2016, גם סרחיו ראמוס וג'רארד פיקה יחזרו אחרי שהחמיצו את המשחק הקודם בגלל פציעות

שחקן צ'לסי, מרכוס אלונסו. GettyImages
אפילו לא שיחק בנבחרת הצעירה. אלונסו/GettyImages

מאמן נבחרת ספרד, ג'ולן לופטגי, יכריז מחר (שישי) סביב 12:30 שעון ישראל על הסגל שהוא מזמין להתמודדות עם ישראל במוקדמות המונדיאל ביום שישי הבא. המשחק יתקיים באצטדיון אל מולינון שבחיחון, בשעה 22:45.

בספרד מעריכים שפדרו ישוב לסגל לראשונה מאז יורו 2016, במה שיהיה אחד מהזימונים המעניינים של לופטגי. שחקן הכנף התזזיתי השמיע ביקורת אחרי שקיבל דקות משחק מועטות מאוד בטורניר ומאז לא זומן. העונה פדרו חווה רנסאנס של ממש תחת אנטוניו קונטה והכושר הפנטסטי שלו צפוי לזכות אותו בחזרה לסגל ואולי גם במקום בהרכב.

שחקן נוסף שמככב בצ'לסי, מרקוס אלונסו, אמור לקבל זימון בכורה. המגן השמאלי הופיע 4 פעמים בנבחרת הנוער של ספרד ואפילו לא שיחק בצעירה. נגד ישראל ייתכן שיופיע לראשונה בחייו בסגל של הנבחרת הבוגרת.

סרחיו ראמוס וג'רארד פיקה שהחמיצו את המשחקים נגד מקדוניה (מוקדמות מונדיאל) ואנגליה (ידידות) בנובמבר בגלל פציעות, אמורים לחזור. השוער סרחיו אסנחו פצוע ושניים אחרים מתמודדים על אפודת השוער השלישי: סרחיו ריקו מסביליה ופרננדו פאצ'קו מאלאבס. דויד דה חאה יפתח כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully