וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאס פודולסקי: "אנגליה תצליח יותר אם היא תימנע ממפגשים מול גרמניה"

חלוץ אלופת העולם יפרד מהנבחרת מול אנגליה (רביעי, 21:45, ספורט 1): "גאה ב-13 השנים שלי בנבחרת, מעולם לא חשבתי שאני בסגל כי אני ליצן". לב: "עברנו דרך ארוכה". דפו יפתח ממול?

לוקאס פודולסקי עם בנו לואיס בגביע העולם 2014. GettyImages
יענוד את סרט הקפטן. פולדי/GettyImages

נבחרת גרמניה תערוך מחר (רביעי, 21:45, ספורט 1) פרידה רשמית מלוקאס פודולסקי מול נבחרת אנגליה. המפגש שיתקיים בסינגל אידונה פארק יינעל קריירה מרשימה עבור החלוץ, שהחל את דרכו אצל המאנשפט ב-2004 ורשם 48 שערים. פולדי מדורג במקום הרביעי ברשימת הכובשים של גרמניה בנבחרת ומול שלושת האריות הוא יערוך את הופעתו ה-130.

"אני ולוקאס עברנו דרך ארוכה", סיפר הערב יואכים לב לקראת המפגש הפרידה: "רגע השיא היה גביע העולם ב-2014, בבמה הגדולה ביותר. הדרך המשותפת שלנו כללה גם אכזבות, שמחות וטורנירים רבים". חתן השמחה הוסיף: "אני גאה ב-13 השנים שלי בנבחרת. אני לא יודע מה קורה ברמת הנוער של אנגליה, אבל בגרמניה הדברים נעשים בצורה טובה. אולי אם אנגליה תפסיק לפגוש את גרמניה בטורנירים היא תתקדם הרבה יותר", סיכם בחיוך החלוץ שיענוד את סרט הקפטן.

בסטיאן שווינשטייגר שחקן נבחרת גרמניה עם לוקאס פודולסקי חוגג את הזכייה במונדיאל 2014. GettyImages
רגע השיא. פודולסקי ושוויני/GettyImages

ההודעה על פרישתו מהנבחרת של החלוץ לא הפתיעה רבים נוכח הירידה בכושרו בשנים האחרונות כאשר ביורו 2016 הוא רשם רק 73 דקות. פודולסקי יעזוב את גלאטסראיי והודיע על הצטרפותו לליגה הסינית. ועדיין, נדמה שפולדי בטוח כי תדמית הליצן שדבקה בשנים האחרונות היא לא הסיבה העיקרית לקריירה הארוכה שלו במדי הנבחרת: "נתנו לי מתנה והיא לשחק כדורגל ברמות הגבוהות ביותר, מעולם לא חשבתי שאני ליצן שנמצא כאן כדי לבדר. בכל משחק בו שיחקתי הייתה לי הנחישות, השאפתנות והרצון הבלתי פוסק לנצח".

מסוט אוזיל, יוליאן דראקסלר ומריו גומז ייעדרו מהסגל, קווין טראפ זומן לסגל על חשבונו של מנואל נוייר. האנגלים מצדם ירצו לשמור על המגמה החיובית מול אלופת העולם. נבחרת שלושת האריות חגגה במשחק הידידות הקודם, עם 2:3 מפתיע. הארי קיין, ג'יימי ורדי ואריק דייר מחקו שערים של טוני קרוס ומריו גומז. עדיין לא ברור האם גארת' סאות'גייט יעניק לג'רמיין דפו, שנמצא בכושר נהדר ושב לסגל הנבחרת, את המקום בחלק הקדמי על חשבונו של קיין הפצוע, שנותר באנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully