וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קרבחאל כשיר ויפתח, לופטגי מתלבט בין קוקה לטיאגו

מגן ריאל מדריד החלים לקראת המפגש מול נבחרת ישראל (22:45, ערוץ 1), המאמן עדיין לא גיבש החלטה לגבי הקישור. בתקשורת מאמינים: הספרדים ינצלו את המשחק מול ישראל לקראת איטליה

יוסי ציפקיס

נבחרת ספרד תנסה לעשות הערב (שישי, 22:45, ערוץ 1) צעד נוסף לעבר הבטחת המקום במונדיאל 2018 כשהיא תארח באל מולינון בחיחון את נבחרת ישראל. החבורה של ז'ולן לופטגי מוליכה את בית ז' כאשר הפרש השערים שלה העניק לה עדיפות על פני איטליה.

עוד בנושא:

בנבחרת ישראל טוענים: הספרדים צפו באימון. מיכה: "מרגיש טוב באמצע"
הספרדים מנתחים: היתרונות ונקודות התורפה של נבחרת ישראל
דור אלו בראיון מיוחד: "חשבתי על פרישה"

ג'ולן לופטגי מאמן נבחרת ספרד עם סרג'יו בוסקטס. רויטרס
עדיין לא החליט. לופטגי/רויטרס

למאמן ספרד היו שתי התלבטויות לקראת המפגש הערב כאשר אחת מהן נפתרה עם החלמתו של מגן ריאל מדריד דניאל קרבחאל. האחרון היה בספק לקראת ישראל כאשר ססאר אספיליקואטה ונאצ'ו פרננדס תורגלו לסרוגין בעמדת המגן הימני. כעת, כשקרבחאל כשיר רביעיית ההגנה הושלמה והיא תכלול את הקפטן סרחיו ראמוס, ג'רארד פיקה וג'ורדי אלבה.

סימן השאלה המרכזי היחיד בנוגע להרכב הספרדי היא ההתלבטות של לופטגי בנוגע לקשר השלישי. קוקה זוכה לעדיפות על פי התקשורת הספרדית, אולם כושרו הנהדר של טיאגו אלקנטרה עשוי להעניק לו את המקום לצדם של החברים לשעבר מברצלונה: סרג'יו בוסקטס ואנדרס אינייסטה. בחלק הקדמי יש תמימות דעים כי דייגו קוסטה, ויטולו ודויד סילבה יפתחו.

מלבד ההרכב, מה שמעסיק את הספרדים הוא המשחק מול איטליה. שישה שחקנים (פיקה, ראמוס, בוסקטס, טיאגו, ויטולו וקוסטה) מהסגל של לופטגי בסכנת הרחקה ועדיין לא ברור האם הם ינצלו את המשחק מול ישראל כדי לספוג את הכרטיס החמישי ולהיעדר מול מקדוניה כדי להיות זמינים לקראת הקרב מול האזורי, שעשוי להכריע לגבי זהותה של הנבחרת שתסיים במקום הראשון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully