וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני בלינד שוקל את עתידו בנבחרת הולנד, אריאן רובן: "זה סיוט"

נבחרת האורנג' התרחקה מהמונדיאל אחרי הפסד בבולגריה, המאמן: "אני צריך להסתכל במראה". תוצאות הסקרים חד משמעיות: יותר מ-90 אחוזים מהאוהדים במדינה רוצים שיעזוב מיידית

AP

אחרי שלא הצליחה להעפיל ליורו 2016, נבחרת הולנד נראית רחוקה מאוד מטורניר גדול נוסף: מונדיאל 2018. נבחרת האורנג' הפסידה אתמול (שבת) 2:0 בבולגריה ויש לה רק 7 נקודות מ-5 משחקים בבית א'. צרפת, שבדיה ובולגריה מקדימות אותה והמצב אחרי מחצית הדרך נראה רע מאוד.

דני בלינד שמחזיק במאזן עגום למדי של 8 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו ו-7 הפסדים כמאמן הנבחרת, שוקל את עתידו. אתמול הוא אמר אחרי המשחק: "האם אמשיך להוביל את הנבחרת? אני צריך לחשוב על זה ולהסתכל במראה. אני מאוד מאוכזב, בעיקר בגלל שהייתה לי תחושה טובה בנוגע למשחק הזה".

מבחינת דעת הקהל וגם דעתם של הפרשנים, לבלינד אין סיבה להתלבט והוא צריך לשים את המפתחות. התקשורת בהולנד האשימה אותו אמש והבור במצב ובסקר של "אלחמיין דחבלאד" הפופולרי 96 אחוזים (!) מ-38 המשתתפים סבורים שבלינד צריך לעזוב מיידית. נכון לכתיבת שורות אלו המספר זהה לחלוטין גם ב"דה טלחרף": 96 אחוזים מהמשתתפים בסקר על עתידו של המאמן, רוצים לראות אותו בחוץ.

שחקן נבחרת הולנד, אריאן רובן. AP
"אפילו לא היה לנו משחק רע, זה היה משחק נורא". רובן/AP

בלינד הימר אתמול על מתייס דה ליחט בן ה-17 במרכז ההגנה ושילם ביוקר. הנער מאייאקס, השחקן הצעיר ביותר בנבחרת הולנד מאז 1931, רשם בכורה מסוייטת, היה אשם בספיגה הראשונה ועכשיו יצטרך להתאושש ולגלות חוסן מנטלי גדול. המאמן כבר סופג ביקורות קשות בהולנד על כך שזרק למים שחקן שברזומה שלו 14 משחקי בוגרים בלבד.

"ההופעה שלנו הייתה חלשה, זה ברור. אני לא יודע למה הפתיחה שלנו הייתה כל כך רעה. בקושי יצרנו מצבים ואני מאשים את עצמי. בדיעבד לא היה נכון לפתוח עם ואן ליחט, אבל להגיד את זה זו חוכמה לאחר מעשה. בכל מקרה, זו האחריות שלי".

"מה אפשר לומר? זה סיוט", הוסיף אריאן רובן, "באנו לכאן בגישה חיובית, הייתי אופטימי, אבל המחצית הראשונה הייתה מאוד מצערת. היו הרבה טעויות. אפשר להפנות אצבעות מאשימות לכל מיני כיוונים, אבל זה לא ישנה את התוצאה. הפסדנו וזו עובדה. אם היינו משחקים טוב, היינו מנצחים. אבל אפילו לא היה לנו משחק רע, זה היה משחק נורא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן נבחרת הולנד, דני בלינד. AP
צריך לחשוב. בלינד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully