וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את הדור הבא של המעצבים: לבלות בפסח ביריד קצת אחר

3.4.2017 / 8:17

בתאריכים 12-13 באפריל, חול המועד פסח, יתקיים בפעם הראשונה יריד Made in shenkar בקניון עזריאלי גבעתיים כחלק מהרצון להפיץ את בשורת העיצוב הישראלי. הכירו את המעצבים הצעירים

יריד שנקר עזריאלי.
Made in shenkar

הם צעירים, יצירתיים ורוצים לפרוץ את הדרך בעולם העיצוב הישראלי. בתאריכים 12-13 באפריל, חול המועד פסח, יתקיים יריד "Made in shenkar" עם חברי קבוצת Younique, בקניון עזריאלי גבעתיים. קבוצת הסטודנטים אשר הוקמה על ידי אגודת הסטודנטים של שנקר, מונה למעלה מ-70 סטודנטים, היוצרים אומנות ועיצוב ישראלי במיטבם.

עם התרחבות הקבוצה נפתח מיזם ירידי "Made in Shenkar" שהוקם במטרה לשמש במה ייחודית ומעניינת להצגת יצירות הסטודנטים, קידום יוצרים מוכשרים בתחילת דרכם וכן לאפשר לציבור חשיפה לעיצוב ישראלי.

בואו נכיר את חלק מהמשתתפים ביריד ואת עבודותיהם המעניינות. אולי מתוך סטודנטים אלה ייצא מעצב העל הבא.

נתחיל עם גבריאלה ברוך, סטודנטית שנה שלישית לעיצוב תכשיטים בשנקר. אשר מקפידה ליצור ולעצב מחומרים שהשימוש המקורי שלהם הסתיים. חלק נכבד מחומרי הגלם של הקולקציה שלה הוכן בשיתוף עמותת "אנוש" כפר סבא.

יריד שנקר עזריאלי.
גבריאלה ברוך

עידן צ'רני, סטודנט מהמחלקה לעיצוב תעשייתי בשנקר.

"העבודה שלי מחברת בין גרפיקה ודו מימד, לאובייקטים תלת מימדיים. אני שואף לעבוד עם חומרים מעניינים בטכניקות מפתיעות, למצוא שימוש לאובייקטים לא שימושיים ולעבוד עם רדי-מייד (ready-made) בצורה שמעניקה משמעות חדשה לחומר ולצורה. אני מתעסק עם מוצרים קטנים,כאלה שאני יכול לייצר בעצמי בצורה סדרתית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יריד שנקר עזריאלי.
טייק אוף על סכינים יפניים. עידן צ'רני

אלינור לב טוב, סטודנטית לתקשורת חזותית.

החלטתי שאני מחברת בין שתי האהבות הגדולות שלי - איור ומוצרי נייר. יצרתי שלל מחברות בגדלים שונים, הנכרכים בשיטה ידנית ומסורתית ומקושטות באיורים ידניים שלי. היה לי חשוב לפנות לקהלי יעד שונים. לכן, כל אחד ואחת יכולים למצוא אצלי את המחברת המושלמת בשבילם".

יריד שנקר עזריאלי.
אלינור לב טוב

פאולה אפלבאום, סטודנטית שנה ד' במחלקה לעיצוב תכשיטים.

"אני שואבת השראה מארכיטקטורה, טקסטיל ועולם האופנה, תוך התבוננות בפרטים הקטנים בחיי היומיום. בעיצוביי אני משלבת כסף, פליז וזהב בטכניקות קלאסיות בצורפות, וחיבורם לחומרים זמינים כמו עץ, בד ופלסטיק".

יריד שנקר עזריאלי.
פאולה אפלבאום

עטר טל, המחלקה לתקשורת חזותית בשנקר, שנה ג'.

"אני ואחותי עושות כל דבר שקשור לפרחים: עיצוב אירועים, עמדת שזירה בחתונות, הפקות אופנה ותכשיטי פרחי משי מפרחי בד איכותיים. במכירה הקרובה אמכור מגוון רחב של תכשיטי פרחי משי וצנצנות פרחים לחג".

יריד שנקר עזריאלי.
עטר טל

אשרי הרוש, סטודנט שנה ב' במחלקה לעיצוב טקסטיל.

"בעל מותג האופנה זנדגי, מותג המציע פירטי אופנה ייחודיים המיוצרים מבדים איכותיים מאוד, ומחומרים ממוחזרים. בין התיקים ניתן לראות עבודות עם פלסטיק, מתכת, וגומי, עבודות פירוק והרכבה מחדש לכדי יריעה טקסטיל מעוצבת".

יריד שנקר עזריאלי.
אשרי הרוש

אלווין שלמייב, סטודנט שנה ב' במחלקה לאמנות רב תחומית בשנקר.

אני מצייר ומצלם וביריד הקרוב אמכור איורים יחודיים וחולצות.
אני משתמש בטכניקת dotwork והכל מצוייר בעבודת יד, עם דיו".

יריד שנקר עזריאלי.
אלווין שלמייב

רום- נגר ובוגר לימודי קולנוע במכללת "סם שפיגל".
ונמרוד- סטודנט שנה ג' בבית הספר לאמנות רב-תחומית, שנקר.



"Lightrails - הוא פרויקט נסיוני בו אנו מנסים להציע אינטרפרטציה עכשווית, טכנולוגית ומפיצת אור לפרקטיקה של יצירת כלים שימושיים מחומרים טבעיים גולמיים המלווה את התרבות האנושית מראשיתה. במסגרת הפרויקט, עצים שנשכחו ביער מטופלים בעזרת חומרים סינטתיים וטכנולוגיה ליצירת מנורות הנושאות אוירה עתיקה ועתידנית גם יחד".

יריד שנקר עזריאלי.
Lightrails

"זושא מייקר"

מותג לעיצוב יודאיקה עכשווית אינדיווידואלית שמתאפיינת בעיצוב נקי, מוקפד וחדשני הנובע מתוך החומר. גריעה בו חושפת את האות "ש", סימן היכר לבית מזוזה. העיצוב החדשני מופנה לכולם, מאוהבי עיצוב ואומנות ועד אספנים של מוצרי יודיאיקה.

יריד שנקר עזריאלי.
זושא מייקר

מור זוהר - מעצבת בגדי ים וחוף

קולקצית 2017 כוללת בדים צבעוניים שאת חלקם אני ציירתי. ההדפסים על בגדי הים הם בהשראות טרופיות וכמו כן ישנם בגדי ים חלקים עם קישוטים מעניינים. בגדי הים מיוצרים בכמויות קטנות כך שכל דגם יישאר ייחודי.

יריד שנקר עזריאלי.
מור זוהר
וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully