וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ורמוט קרוב לסיכום, ואצק במגעים עם סלביה פראג

12.4.2017 / 11:42

הישראלי קיבל הצעה רשמית ויחתום בקרוב, הצ'כי יעזוב? במועדון שוקלים את עתיד איולפסון, אך סכומי העתק ששילמו עליו מהווים בעיה. עסקת אלטמן תיסגר אחרי הכרעת מאבקי ההישרדות

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה הודיעה רשמית לגילי ורמוט כי החליטה לממש את האופציה עליו לעונה נוספת. הירוקים הגישו לסוכנו רונן קצב הצעה רשמית לעונה הבאה וההערכה היא שיחתום בשבועות הקרובים על החוזה החדש. ההצעה, אגב, כוללת גם אפשרות שורמוט יחתום על חוזה לשנתיים, אך הסכומים בעסקה כזאת שונים ולכן הצדדים ממשיכים לנהל מגעים במטרה להגיע לחתימה.

במקביל, לוזון שוקל את עתיד הזרים שלו. מלבד גארי קגלמאכר, במועדון כבר החליטו להשאיר את הולמאר איולפסון, אך המשחק האחרון ערער את מעמדו ולוזון מתלבט לגביו ובוחן אפשרויות נוספות לקו ההגנה שלו. אחת האפשרויות שעלו היא להעדיף שחקן צעיר על פניו, בעוד שקגלמאכר ואליסון דוס סנטוס, עימו מתנהלים מגעים מאז ינואר, ירכיבו את מרכז ההגנה. לגבי שאר הזרים, בעוד שמארק ואליינטה שיעזוב מנהל מגעים עם ג'ירונה ואוביידו, סוכניו של קמיל ואצק בודקים את האפשרות שיעבור לסלביה פראג, או ישוב לפולין.

עוד בנושא:

השטיח הירוק: דירוג ההפסדים של מכבי חיפה ב-2016/17
גיא לוזון: "אנשים ישלמו בשנה הבאה. לא אכפת לי שיש לכם חוזים"

שחקן מכבי חיפה הולמאר איולפסון. לירון מולדובן
ביקורת. איולפסון/לירון מולדובן

"לא יכול להיות שאיולפסון מקבל קרדיט מאז שהגיע בינואר ולא מצדיק את זה. כרגע - דקל, ואליינטה ואבו עביד עדיפים עליו, ואולי עדיף לבנות את קגלמאכר כבר עכשיו", הסביר גורם בקבוצה. במידה ותצא מגן ימני זר (פלוריאן קליין משטוטגרט מועמד) ואבו עביד יעזוב בהשאלה, היא תנסה לצרף מגן ימני ישראלי מחליף. שמו של יובל שפונגין כבר עלה בהקשר הזה. בעמדת המגן השמאלי, חיפה כבר בדקה את אופציות אבי ריקן ועומרי בן הרוש אבל ממתינה להחלטה רשמית של מכבי תל אביב.

כזכור, ההפתעה בקיץ עשויה להגיע מכיוונו של רועי קהת, שהפועל באר שבע מחזרת אחריו ולא ברור אם יישאר. המגעים עם עומרי אלטמן מתקדמים וההערכה היא שהוא יחתום על חוזה לארבע שנים בשבועות הקרובים. כזכור, הצדדים החליטו להיפגש לאחר שהפועל תל אביב תדע אם נשארה בליגה. השחקן עצמו הבהיר כי הוא מעוניין להגיע לכרמל אלא אם כן יקבל ברגע האחרון הצעה מפתה מאירופה. חיפה ממשיכה בניסיונות לצרף את פלוריאן קליין משטוטגרט, שכרגע הגעתו לישראל תלויה בו יותר מאשר בחיפה. גם קשר נבחרת דרום אפריקה, דין פורמן, מועמד אך במועדון יחתימו אותו רק אם תג המחיר, שעומד כרגע על 700 אלף יורו, ישתנה.

בקבוצה לא היו מופתעים מהאסיפה הקשה שכינס גיא לוזון לפני החג. "כל כך הרבה פעמים העונה הערנו להם ואף אחד לא לקח את זה ברצינות. אולי אם שחקנים יבינו שהחוזה שלהם תלוי ביכולת, דרך הכיס, הם יתחילו לשחק. בעונה הבאה יהיו כאן הרבה שינויים. לא נהסס לשחרר גם שחקנים בכירים", אמרו במועדון. סוגיית המנהל הספורטיבי, שאמור לבחור חלק מהשחקנים שיגיעו בעונה הבאה, עדיין נמשכת. לאחר הפגישה עם מריו מרנקו, במועדון מתכוונים להיפגש עם מועמדים נוספים לפני שיקבלו החלטה. לוזון מתכנן לערוך מספר שינויים מול סכנין, כשאלירן עטר יפתח בהרכב וגם דמארי (במועדון הסבירו: "הוא אמור להיכנס כחילוף שלישי במשחק האחרון, פציעת ואליינטה שינתה את התוכניות") יקבל דקות.

נטע לביא סובל מחבלה בשריר, זאת לאחר שנפצע בביתו במהלך החג. לביא נעדר מהאימון ומחר יתברר האם הוא כשיר למשחק נגד בני סכנין בשבת. ניקיטה רוקאביציה קיבל מנוחה ויחזור מחר לאימונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully