וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות גביע העולם: שבדיה ניצחה 1:2 דרמטי את צרפת

שער של טויבונן מחצי מגרש אחרי טעות של לוריס (94) סידר לסקנדינבים ניצחון חשוב, הולנד ניצחה 0:5 את לוקסמבורג, ניצחון היסטורי לאנדורה. בלגיה עשתה את שלה עם 0:2 באסטוניה, צמד לרונאלדו ב-0:3 של פורטוגל, איי פארו - שוויץ 2:0

אולה טויבונן שחקן נבחרת שבדיה. רויטרס
איזה שער ענק של טויבונן/רויטרס

משחקי המחזור השישי במוקדמות המונדיאל באירופה יצא לדרך ביום שישי עם בתים א', ב' ו-ח'.

שבדיה - צרפת 1:2

הסקנדינבים הצליחו להשיג ניצחון חשוב מאוד, שמעלה אותם אל המקום הראשון בבית ועוד בזכות שער מחצי מגרש בדקה ה-94. הצרפתים יצטרכו לנצח את הולנד בבית במחזור הבא והשבדים יכולים לחייך כיוון שהם ראשונים אחרי שפגשו את הנבחרת החזקה בבית (לפחות על הנייר) וסגנית אלופת אירופה, צרפת, כבר פעמיים. אוליבייה ז'ירו כבש שער גדול בדקה ה-37. חלוץ ארסנל קיבל כדור בצד שמאל אחרי הרחקה לא טובה, הקפיץ פעם אחת ובעט עם שמאל לחיבורים של הפינה הרחוקה, 0:1 צרפת. ג'ימי דורמאז איזן עם שער יפה משלו אחרי כדור רוחב שעבר את כל ההגנה. בדקה ה-94 כבשה שבדיה את השני כשאולה טויבונן בעט מחצי מגרש פנימה אחרי הרחקה רעה מאוד של הוגו לוריס. איזה שער קריטי.

הולנד - לוקסמבורג 0:5

האורנג' לא ממש התקשו מול הנבחרת החלשה בבית א', שהשיגה עד כה נקודה אחת בלבד. הולנד עם ניצחון שמשאיר אותה בתמונה, אבל הניצחון של שבדיה מול צרפת, אומר שאריאן רובן וחבריו יצטרכו לנצח את סגנית אלופת אירופה בחוץ, וזה יהיה קשה מאוד. ווסלי סניידר הפך לשיאן ההופעות בנבחרת הולנד עם ההופעה ה-131 שלו ועבר את אדווין ואן דר סאר. הולנד עלתה ליתרון בדקה ה-21. ווסלי הודט הכניס כדור עומק לאריאן רובן, שהכניע את השוער וקבע 0:1. ווסלי סניידר, שהפך לשיאן ההופעות של האורנג', כבש את השני בדקה ה-35 בבעיטה יפה מ-18 מטר, 0:2. ג'ורג'יניו ויינאלדום כבש את השלישי בדקה ה-62. בדקה ה-70 הגיע ה-0:4. סטפן דה פריי הגביה מימין לקווינסי פרומס, שנגח מקרוב פנימה. וינסנט יאנסן כבש וקבע 0:5 בפנדל בדקה ה-84.

בלארוס - בולגריה 1:2
לבלארוס: מיכאיל סיבאקוב (פנדל, 33), פאבל סביצקי (80), לבולגריה: סבטיסלב דיאקוב (91)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

לטביה - פורטוגל 3:0

כריסטיאנו רונאלדו עם הצמד הקל ביותר בקריירה שלו הוביל את נבחרתו לניצחון חמישי ברציפות במוקדמות ואלופת אירופה נותרה מרחק שלוש נקודות משוויץ המוליכה, שזה בעצם ה-0:2 שהשוויצרים ניצחו במאבק הראש בראש בין השתיים במחזור הראשון. בדקה ה-41 הצליחה פורטוגל לכבוש. ז'וזה פונטה נגח לקורה, כריסטיאנו רונאלדו הגיע לכדור החוזר ונגח מחצי מטר מול שער ריק פנימה, 0:1 פורטוגל. בדקה ה-63 כבש רונאלדו את השני וזה היה קל כמעט כמו הראשון כשנגח משלושה מטר פנימה, 0:2. ארבע דקות חלפו ורונאלדו בישל לאנדרה סילבה את השלישי, 0:3.

איי פארו - שוויץ 2:0

הנבחרת של ולדימיר פטקוביץ' שמרה על מאזן מושלם גם אחרי המחזור השישי עם ניצחון קליל. שוויץ שמרה על המקום הראשון עם שלוש נקודות יותר מפורטוגל השנייה. גרניט ג'אקה העלה את השוויצרים ליתרון בדקה ה-36 עם בעיטה נאה מ-16 מטר, 0:1. ג'רדאן שאקירי הכפיל בדקה ה-59 אחרי שקיבל כדור עומק והכניע בקלות את השוער, 0:2.

אנדורה - הונגריה 0:1

הנבחרת הצנועה שמשחקת במגרש עם דשא סינטתי הצליחה להשיג את הניצחון השני שלה אי פעם במשחק רשמי. הקודם היה במוקדמות גביע העולם 2006 עם 0:1 מול מקדוניה וזה קרה אי שם באוקטובר 2004. מארק רבס הוא המאושר שחתום על הניצחון הסנסציוני הזה עם שער בדקה ה-26 בנגיחה לא רעה בכלל.

אסטוניה - בלגיה 2:0

הנבחרת של רוברטו מרטינס עשתה את שלה, סימנה וי על עוד משחק חוץ במוקדמות ועשתה צעד נוסף בדרך למקום הראשון בבית. אסטוניה יכולה להתנחם בכך שכנראה לא תסיים במקום האחרון כי יש את גיברלטר בבית שלה. בלגיה כבשה בדקה ה-31. דה בראונה העביר רוחב מימין, השוער הדף רע ודריס מרטנס דחק מקרוב את ה-0:1. בדקה ה-44 אסטוניה נותרה בעשרה שחקנים אחרי שארטיום דימיטרייב ספג אדום ישיר. נאסר צ'אדלי כבש את השני של בלגיה בדקה ה-86 אחרי בישול של דה בראונה, 0:2.

בוסניה - יוון 0:0

שתי הנבחרות שייאבקו כנראה על המקום השני עד הסוף נפרדו ללא הכרעה, מה שמותיר את היוונים במקום השני עם נקודה אחת יותר מבוסניה.

גיברלטר - קפריסין 2:1
לקפריסין: ג'וזף צ'יפולינה (עצמי, 10), פיירוס סיטיריו (87), לגיברלטר: אנתוני הרננדס (30)

דריס מרטנס שחקן נבחרת בלגיה. רויטרס
מרטנס חוגג/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
הצמד הקל בקריירה. רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully