וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: 0:0 בין ארגנטינה ואורוגוואי, 0:2 לברזיל

חלוקת נקודות במונטבידאו, מסי וחבריו מיעטו לסכן את השער, סוארס נפצע ובספק לפרגוואי, שרשמה 0:3 ענק בצ'ילה. פאוליניו וקוטיניו כבשו לסלסאו מול אקוודור, 0:0 לקולומביה עם ונצואלה

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. רויטרס
המצב עדיין לא פשוט. מסי/רויטרס

מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה לקראת סיום והלילה (בין חמישי לשישי) נערך המחזור ה-15 (מתוך 18), כאשר לא פחות משבע נבחרות עדיין נאבקות על שלושה כרטיסים ישירים וכרטיס נוסף לפלייאוף. במשחק המרכזי נפרדו אורוגוואי וארגנטינה ב-0:0, ברזיל המשיכה לשייט עם 0:2 על אקוודור, פרגוואי רשמה 0:3 ענק בצ'ילה, קולומביה ו-ונצואלה נפרדו ב-0:0 ופרו גברה על בוליביה 1:2.

שחקן נבחרת ברזיל פיליפה קוטיניו. רויטרס
התפרצות רגשות אחרי השער. קוטיניו/רויטרס

אורוגוואי - ארגנטינה 0:0

ה-משחק של הלילה הוליד עכבר והסטטוס-קוו בין השתיים נשמר, כשאורוגואי מובילה על האלביסלסטה בנקודה. לואיס סוארס וחבריו קטעו רצף של חמישה הפסדים בכל המסגרות, אולם החדשות הרעות מגיעות מכיוונו של אותו סוארס, שנפצע במהלך המחצית השנייה ובספק למשחק מול פרגוואי בשבוע הבא. חורחה סמפאולי עלה עם שלושה בלמים במשחקו הראשון בקמפיין ועם ליאונל מסי, פאולו דיבאלה ומאורו איקרדי מקדימה, אך האורחת מיעטה לסכם את השער.

ברזיל - אקוודור 0:2

הסלסאו הגיעו רגועים לאחר שדרסו את כל היריבות והעפילו בקלילות למונדיאל, אך זה לא עצר אותם מלהשיג ניצחון 11 בקמפיין. גיבורי המשחק היו שחקן הרכש החדש של ברצלונה, וזה שאולי עשוי ללכת בעקבותיו: פאוליניו כבש את הראשון בדקה ה-69, אחרי כדור קרן של וויליאן, פיליפה קוטיניו, שבליברפול לא משחק בשל "פציעה", הכפיל שבע דקות מאוחר יותר, לאחר חילופי מסירות נהדרים עם גבריאל ז'סוס. המפסידה רחוקה כעת שלוש נקודות מהמקום החמישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי לצד שחקן נבחרת אורוגוואי לואיס סוארס. רויטרס
נפרדו כידידים. מסי וסוארס/רויטרס

ונצואלה - קולומביה 0:0

הקפטרוס אכזבו מול המדורגת אחרונה בבית ובעוד שהם עדיין ניצבים במקום השני, איבוד הנקודות הזה עוד עלול לעלות להם ביוקר בהמשך הקמפיין.

צ'ילה - פרגוואי 3:0

ניצחון ענק לאורחת, ששבה לתמונת ההעפלה ושכחה משישה הפסדים בשבעת משחקיה האחרונים ורשמה ניצחון ראשון בצ'ילה מאז 2007. שער עצמי של ארתורו וידאל (24) וכיבושים של ויקטור קאסרס (55) וריצ'רד אורטיז המחליף (92) עשו את העבודה.

פרו - בוליביה 1:2

במפגש שיסגור את הלילה, השיגו הפרואנים שלוש נקודות ביתיות מול היריבה החלשה ונותרו בתמונת הסיכויים להעפלה. המארחת סופרת הפסד אחת בלבד בשבעת משחקיה האחרונים והלילה היא נהנתה משערים של אדיסון פלורס (50) וכריסטיאן קואבה (59), גילברט אלברס רק צימק לאורחת (72).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully