וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי במוקדמות המונדיאל: הכוכבים שבים לגרמניה, עידן חדש באנגליה

אוזיל, מולר, קרוס ואחרים שנעדרו בקונפדרציות ישחקו מול צ'כיה (21:45, ספורט2), וינסו לשמור על המאזן המושלם. האנגלים ישחקו לראשונה מאז פרישת ויין רוני נגד מלטה (21:45, ספ' 5)

מסוט אוזיל שחקן נבחרת גרמניה עם תומאס מולר. רויטרס
מאזן שערים 1:27. נבחרת גרמניה/רויטרס

משחקי מוקדמות המונדיאל יימשכו מחר (שישי) עם בתים ג', ה' ו-ו'. במוקד, נבחרת גרמניה שחזרה לסגל החזק שלה, ונבחרת אנגליה שתפתח את העידן שאחרי ויין רוני.

seperator

בית ג' (21:45)

צ'כיה - גרמניה (ספורט2)

אלופת העולם תשחק לראשונה מאז הוסיפה לארון התארים שלה את גביע הקונפדרציות לפני כחודשיים, אך כמובן שהסגל שזומן למפגשים עם צ'כיה ורומניה שונה מאוד מזה שזכה בטורניר ברוסיה. שחקנים כמו מסוט אוזיל, טוני קרוס ותומאס מולר ישובו לסגל, וינסו להמשיך לטייל במוקדמות. המאנשאפט ניצחו את כלל ששת המשחקים בקמפיין עד כה, ומחזיקים בהפרש שערים נהדר של 1:27. הצ'כים רחוקים ארבע נקודות מצפון אירלנד שבמקום השני ויקוו להפתיע עם סגל צעיר (תאודור גברסלאסי היחיד מעל גיל 30) ונטול פטריק שיק, שיאן ההעברות הטרי של רומא.

סן מרינו - צפון אירלנד

הבריטים אמורים להמשיך בקלות את הקמפיין המצוין שלהם, במהלכו איבדו נקודות רק בהפסד לגרמניה ובתיקו, טוב מאוד עבורם, נגד צ'כיה בחוץ. כרגע הם מקדימים את הצ'כים בארבע נקודות, ויתקרבו מאוד לפלייאוף אם יגברו על נמושת הבית, שעומדת על אפס נקודות ו-30:1 בהפרש השערים.

משחק נוסף:

נורבגיה - אזרבייג'אן

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן נבחרת פולין רוברט לבנדובסקי. רויטרס
במפגש הקודם הוא כבש שלושער. רוברט לבנדובסקי/רויטרס

בית ה'

דנמרק - פולין (21:45, ספורט1)

המארחת ניצבת במקום השלישי ובשוויון נקודות עם מונטנגרו שבשני, אך הצליחה לנצח עד כה בקמפיין רק את קזחסטן וארמניה, האחרונות בבית. רוברט לבנדובסקי וחבריו פתחו את המוקדמות עם 2:2 מאכזב מאוד בקזחסטן, אך מאז ניצחו חמישה משחקים ובכולם כבשו לפחות שני שערים. הדנים יצטרכו לעבוד מאוד קשה כדי להוציא נקודות מהפולנים, שגברו עליהם במשחק הראשון עם שלושער של חלוץ באיירן מינכן.

קזחסטן - מונטנגרו (19:00, 5 לייב)

האורחת שמה את עצמה בעמדה נהדרת להעפיל לשלב הפלייאוף עם ניצחון חוץ בדנמרק, אך מאז אגרה רק שלוש נקודות בשלושה משחקים. למזלה, האחרונה בבית לא אמורה להקשות עליה במיוחד לשמור על המקום השני.

משחק נוסף:

רומניה - ארמניה (21:45)

שוער נבחרת אנגליה ג'ו הארט. רויטרס
יקבל את חולצת ההרכב? ג'ו הארט/רויטרס

בית ו' (21:45)

מלטה - אנגליה (ספרט 5)

מוליכת הבית קיבלה הזדמנות לשפר מעט את מאזן הכיבושים שלה, שעומד על עשרה שערים בלבד בשישה משחקים, כאשר תתארח אצל נמושת הבית. זה יהיה המשחק הראשון של נבחרת שלושת האריות בעידן שאחרי ויין רוני, שהודיע על פרישתו לאחרונה. השאלה הגדולה באשר להרכב של גארת' סאות'גייט היא בעמדת השוער. ג'ורדן פיקפורד פצוע ולא בסגל, ולא ברור האם ג'ו הארט יפתח בין הקורות, או שמא ג'ק באטלנד יקבל הזדמנות. גם אדם ללאנה ודני רוז הפצועים ייעדרו.

סלובקיה - סלובניה

אנגליה אמנם תסיים כנראה במקום הראשון בבית ו', אך מדובר באחד הבתים הצפופים והפתוחים במוקדמות. סלובקיה, שבמקום השני, מוליכה בנקודה על פני סלובניה שבשלישי, וגם הרביעית סקוטלנד עוד לא ויתרה על חלום הפלייאוף. המארחת פתחה את המוקדמות עם שני הפסדים, כולל לסלובנים, אך מאז לא איבדה אף נקודה. ניצחון נוסף של מארק האמשיק וחבריו יקרב אותם צעד נוס, למטרה.

משחק נוסף:

ליטא - סקוטלנד (ספורט3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully