וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היממה החלומית של קיליאן אמבפה: "תקופה נפלאה שקיבלה חותמת מושלמת"

שעות אחרי שהצטרף רשמית לפ.ס.ז', ילד הפלא הרשית ב-0:4 של צרפת על הולנד והפך לכובש הצעיר ביותר של הטריקולור מאז 1963. בסיום הסביר מדוע דחה את ריאל: "האפשרות לצמוח בפ.ס.ז' גדולה יותר"

קיליאן אמבפה שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
חזר למגרשים בסטייל. אמבפה/רויטרס

נבחרת צרפת שוב נראית אימתנית. הטריקולור הביסו אמש (חמישי) 0:4 את הולנד במסגרת מוקדמות המונדיאל תוך שהם מציגים יכולת מלהיבה ונהנים משערים של אנטואן גריזמן (14), צמד של תומא למאר בדקות 73 ו-88 ואחד נוסף של קיליאן אמבפה בדקה ה-91. זו הייתה יממה חלומית עבור אמבפה: בשעות הערב הוא עבר רשמית לפריס סן ז'רמן (שתשלם תמורתו 180 מיליון יורו), וכעבור שעות ספורות הוא נכנס כמחליף והתכבד לכבוש את השער הרביעי, כדי להפוך לכובש הכי צעיר של צרפת מאז 1963.

"זה היה יום נפלא שקיבל חותמת נפלאה, עם ניצחון נהדר ושער", התמוגג אמבפה בסיום. "עשינו משחק מצוין, הקהל נהנה וכולם מאושרים. אני גאה ביכולת שלנו, היינו דומיננטיים מול יריבה חזקה".

עוד בנושא:

מוקדמות המונדיאל: 0:4 לצרפת על הולנד, אמבפה כבש, צמד ללמאר
רשמית: קיליאן אמבפה עבר לפריס סן ז'רמן בהשאלה ממונאקו
המעבר של קיליאן אמבפה לפ.ס.ז' עלול לסכן את קצב התפתחותו

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן. אתר רשמי פריס סן ז'רמן, אתר רשמי
ועכשיו לאתגר האמיתי. אמבפה מוצג בפ.ס.ז'/אתר רשמי, אתר רשמי פריס סן ז'רמן

לאחר מכן, התייחס אמבפה גם למעבר המתוקשר לפ.ס.ז', אותה העדיף על פני ריאל מדריד שאף היא חיזרה אחריו נואשות. "אני מאושר להגיע למועדון כל כך גדול, ובטוח שהפרויקט של המועדון אידאלי עבור ההתפתחות שלי. אהיה מוקף בשחקנים שזכו בכל תואר אפשרי בכל רמה אפשרית. היו לי הצעות מקבוצות אחרות, אבל התרגשתי ממה שנבנה בפ.ס.ז' ונראה לי שפוטנציאל הצמיחה שם גבוה יותר. יש לי עוד המון מה ללמוד ולהוכיח באתגר החדש שלי".

הטריקולור מוליכים כעת את בית א' עם 16 נקודות (ההפסד של שבדיה לבולגריה שיפר עוד יותר את מצבם), בעוד האורנייה בצרות צרורות הרחק מאחור עם 10 נקודות בלבד, שמספיק למקום הרביעי בלבד. "מצבנו די טוב, אבל עדיין נותרו תשע נקודות בקופה וצריך לוודא שלא נאבד אותן. אנחנו קודם כל מרוכזים בעצמנו, אבל העובדה ששבדיה הפסידה בהחלט לא מזיקה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully