וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בברצלונה: לואיס סוארס יחמיץ את אספניול ויובנטוס?

החלוץ שחזר רק לאחרונה מפציעה ספג אחת חדשה ב-0:0 של אורוגוואי מול ארגנטינה, ובברצלונה חוששים שייאלץ לפספס את המשחקים הקרובים. וגם: צפו במסי עם מחווה מרגשת למעריץ צעיר

לואיס סוארס, נבחרת אורוגוואי. רויטרס
שוב זה קורה. סוארס יורד פצוע/רויטרס

דאגה בברצלונה: לואיס סוארס רק חזר מפציעה, וכבר ספג אחת חדשה הלילה (בין חמישי לשישי) במהלך המשחק של נבחרת אורוגוואי מול ארגנטינה (0:0). החלוץ דידה החוצה והוחלף בדקה ה-81 ולמרות שכבר הספיק להעביר מסר מרגיע לפיו "הפציעה לא חמורה", במועדון הקטלאני חוששים שמא מדובר במכה שתשבית אותו מספר שבועות. בעוד שמונה ימים תפגוש בארסה את אספניול לדרבי קטלאני ושלושה ימים לאחר מכן תארח את יובנטוס לקרב לוהט בשלב הבתים של ליגת האלופות. כעת החשש הוא שסוארס יחמיץ אחד או אפילו את שני המשחקים. בכל מקרה, סוארס בספק גדול למשחק הנוסף של אורוגוואי השבוע, מול פרגוואי ביום שני הקרוב.

סוארס כבר סבל מפציעה בברך בחודש האחרון ואמור היה להיעדר כמה שבועות, אולם קצב ההחלמה שלו היה מהיר מהצפוי והוא חזר לפעילות מלאה כשבועיים לפני תאריך החזרה המיועד.

המשחק הלילה היא גם מפגש בין סוארס וחברו הטוב ליאונל מסי, שלא הצליח לסכן יותר מדי את השער. בסיום התלונן מאמן נבחרת ארגנטניה חורחה סמפאולי על הטקטיקה ההגנתית של אורוגוואי, ואמר ש"לא ציפינו שהם ישחקו כל כך מאחור. שבעה או שמונה שחקנים לא תקפו בכלל ונשארו רק בהגנה, לא כיף לשחק כדורגל ככה".

מסי, אגב, הצליח לגנוב את ההצגה גם מבלי שכבש. לאחר המשחק מעריץ צעיר ניסה לגשת אליו ונעצר על ידי מאבטחים, אולם הפרעוש שראה את המתרחש מהצד דרש מכוחות האבטחה להחזיר את הילד כדי שיוכל להעניק לו חתימה. עד מהרה הפך הסרטון ויראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully