וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בבית הישראלי: איטליה תחסר את קייליני בקרב מול ספרד

הבלם הוותיק סובל מפציעה בשוק ובנוסף למשחק המסקרן מול לה רוחה (21:45, ספורט 2), הוא יפספס גם את המפגש מול ישראל. דויד וייה עשוי לפתוח בהרכב נבחרת ספרד, גם אסנסיו יקבל קרדיט

מחזור 7מחצית02/09/2017
ספרד
    0
      איטליה
      תומר חמד שחקן נבחרת ישראל מול ג'ורג'יו קייליני שחקן נבחרת איטליה. ברני ארדוב
      הפעם החלוצים הישראלים לא יתמודדו מולו. חמד מול קייליני במפגש הקודם/ברני ארדוב

      מלבד משחקה של נבחרת ישראל מחר (שבת) מול מקדוניה, ייערכו שני משחקים נוספים בבית בו היא מתמודדת: אלבניה תארח את ליכטנשטיין למשחק קל על הנייר, ובמשחק המאוחר נקבל מפגש ענקיות מרתק בין ספרד לאיטליה.

      המשחק הגדול של הערב יהיה גם מפגש בין שתיים מהנבחרות היותר טובות בשלבי המוקדמות לדורותיהם: ספרד עומדת על רצף של 69 משחקי מוקדמות - לא פחות ולא יותר - ללא הפסד, בעוד איטליה לא נוצחה כבר 56 משחקים ברציפות במוקדמות (רצף שנמשך מאז ספטמבר 2006). מלבד הקרב המקצועי המותח, צפו לאקשן גם ביציעים, לאור היחסים המתוחים בין ג'רארד פיקה ושאר שחקני ברצלונה לבין יושבי הברנבאו. סרחיו ראמוס כבר נחלץ לעזרתו של בלם ברצלונה, אבל ספק אם זה ימנע מאלפים לקרוא בוז לעברו. לה רוחה תולה תקוות גדולות בילד הפלא החדש מרקו אסנסיו, שצפוי לפתוח בעקבות היכולת המופלאה שהוא מציג במדי ריאל מדריד לאחרונה. גם דויד וייה, שחזר לסגל במפתיע לראשונה מאז אחרי שלוש שנים, צפוי לפתוח בהרכב.

      איטליה, לעומת זאת, קיבלה חדשות רעות לפני המשחק: ג'ורג'יו קייליני נפצע בשוק ובכל מקרה יחמיץ את המפגש מול ספרד. גם את המשחק מול ישראל הוא צפוי לפספס.

      sheen-shitof

      מאריכים את האקט

      כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

      בשיתוף "גברא"
      seperator

      אלבניה - ליכטנשטיין (19:00)

      המשחק הראשון של הערב בבית הישראלי אמור להיות ניצחון קליל של האלבנים, שמגיעים למשחק אחרי ה-0:3 המרשים על החבורה של אלישע לוי בחיפה. ליכטנשטיין החלשה בקושי כבשה שער זכות בודד בקמפיין (מול ישראל) וכמובן שלא השיגה נקודות.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully