וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת במוקדמות המונדיאל: ויילס וגארת' בייל בקרב חשוב מול אוסטריה

כוכב ריאל רוצה לחזור למסלול במדי הנבחרת וממתין לקרב על המקום השלישי מול האוסטרים (21:45). עוד במוקדמות: דרבי סקנדיבי בין פינלנד לאיסלנד, גם אוקראינה וטורקיה נאבקות על המקום השלישי

שחקן ויילס גארת' בייל מול שחקן סרביה אנטוניו רוקאבינה. רויטרס
עוד מפגש מהנה? בייל/רויטרס

מלבד המשחקים בבית הישראלי, ייערכו מחר (שבת) שישה משחקים נוספים בשני בתים במוקדמות המונדיאל.

גאורגיה - אירלנד (19:00, ספורט 1 ו-HD)

הגאורגים סובלים מקמפיין מאכזב מאוד וצברו עד כה שלוש נקודות בלבד, שממקמים אותם במקום החמישי בלבד בבית ועם סיכוי כמעט אפסי להשיג משהו. מנגד, האירים איבדו גובה בשני המשחקים האחרונים בהם סיימו בתיקו מול ויילס ואוסטריה ויודעים שהם חייבים לחזור מטביליסי עם מלוא הנקודות, לקראת המפגש על ראשות הבית מול סרביה בהמשך השבוע.

סרביה - מולדובה (19:00, פריצות בספורט 1 ו-HD)

קרב קצוות בבלגרד: מוליכת הבית אמורה לאסוף שלוש נקודות קלות מול האחרונה, שרשמה עד כה ארבעה הפסדים, שתי תוצאות תיקו ויחס שערים 15:4. לפחות נקבל דו קרב בין שני נציגים מליגת העל: פרדראג ראיקוביץ' ממכבי תל אביב מצד אחד וראדו גנסארי (הפועל חיפה), שכבש במשחק האחרון של המולדבים, מצד שני.

ויילס - אוסטריה (21:45)

עוד משחק חשוב בבית הצמוד. שתי הנבחרות צברו מספר נקודות זהה (8), שמותיר את המאבק ביניהן על המקום השלישי חי וקיים. המפגש הקודם הסתיים ב-2:2 מהנה, הפעם גארת' בייל ינסה להשתחרר מהתקופה הפחות טובה בריאל ולתת לוולשים ניצחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

פינלנד - איסלנד (19:00)

דרבי סקנדיבי מסקרן בפינלנד. האיסלנדים מצויים בכושר טוב ומגיעים למשחק אחרי שבמחזור הקודם גברו על קרואטיה החזקה, ומקווים להמשיך במגמת השיפור גם במשחק החוץ. ניצחון ישאיר אותם לכל הפחות צמודים לקרואטיה בקרב על ראשות הבית. מנגד, פינלנד צברה נקודה אחת בלבד בקמפיין ומציגה יכולת מאכזבת למדי. אולי הפעם נקבל הפתעה.

קרואטיה - קוסובו (21:45)

באופן מפתיע למדי, קרואטיה מתקשה דווקא בחלק ההתקפי בחודשים האחרונים. לאיסלנד הם הפסידו ולא כבשו, על אוקראינה הם גברו לפני כן עם 0:1 קטן, אבל כדי להוכיח שלא מדובר במגמה של ממש, הם מקבלים יריבה נוחה למדי, החלשה בבית, שספגה עד כה 18 שערים לעומת שלושה שערי זכות בלבד.

אוקראינה - טורקיה (21:45)

שתי הנבחרות נאבקות על המקום השלישי, אבל לוטשות עיניים גם לאחד משני המקומות הראשונים. קרואטיה ואיסלנד נמצאות במרחק נגיעה, וניצחון של מי מאחת הנבחרות באצטדיון בחרקיב יציב את המנצחת בנקודת זינוק טובה מאוד. במחזורים הקודמים גברו שתיהן על שתי הנבחרות החלשות בבית - טורקיה הביסה 1:4 את קוסובו, בעוד אוקראינה גירדה 1:2 בחוץ על פינלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully