וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: קרואטיה ניצחה 0:1 את קוסובו

במשחק שהופסק בערב שבת בעקבות תנאי מזג אוויר סוערים וחודש מהדקה ה-21, הקרואטים התקשו מאוד אך גברו על נמושת הבית משער של דומגוי וידה (74) ועלו למקום הראשון בבית ט'

שחקני נבחרת קרואטיה חוגגים. רויטרס
ניצחון חשוב. ראקיטיץ'/רויטרס

קרואטיה גברה היום (ראשון) על קוסובו 0:1 במוקדמות המונדיאל, במסגרת משחק שהופסק אתמול בדקה ה-21 בשל תנאי מזג אוויר ונמשך אחר הצהריים באצטדיון מקסימיר בזאגרב.

גם היום ירד לא מעט גשם, אך כזה שאפשר להתמודדות להתקיים כסדרה, זאת בניגוד לבריכה שהייתה על כר הדשא אתמול. המארחת, שלא הפסידה בשבעת משחקי הבית האחרונים שלה, לא חשבה שתסתבך מול השכנה, הנבחרת החלשה בבית, אך התקשתה למשך דקות ארוכות עד שכדור חופשי של לוקה מודריץ' מצא את הראש של דומגוי וידה וזה נגח פנימה את שער הניצחון החשוב כל כך, בדקה ה-74.

בעקבות הניצחון טיפסה קרואטיה אל ראשות בית ט', כשהיא עוקפת את אוקראינה, שלושה מחזורים לפני הסיום. כבר בעוד יומיים מחכה לקרואטים משחק חוץ קשה מאוד מול טורקיה והם ינסו להתאושש עד אז, כאשר בחודש הבא הם יסיימו את שלב הבתים עם משחק ביתי מול פינלנד ואז מה שנראה כמו הקרב הישיר על הכרטיס למונדיאל, בחוץ נגד אוקראינה. קוסובו מצדה נותרה עם נקודה אחת בלבד ובמקום האחרון בבית ט'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully