וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי במוקדמות המונדיאל: ספרד תסתער על ליכטנשטיין, רגע האמת של קרואטיה

הלה רוחה יפגשו את הנבחרת החלשה בבית ז' (21:45, ספורט 2) וינסו להימנע ממבוכה. הקרואטים שמובילים את בית ט' יוצאים למפגש לוהט מול טורקיה (21:45, ספורט 5 פלוס). בבית ד': אירלנד רוצה להעפיל לפסגה על חשבון סרביה (21:45)

שחקן נבחרת ויילס גארת' בייל מאוכזב. רויטרס
עדיין בתמונה. בייל במדי ויילס/רויטרס

פרט למפגש בין איטליה לישראל ממנו מקווה החבורה של אלישע לוי לצאת בשלום ייערכו מחר (שלישי) עוד שמונה משחקים במסגרת מוקדמות המונדיאל. בבית ד' אירלנד תנסה לכבוש את הפסגה על חשבון סרביה. נבחרת ספרד רוצה לעשות עוד צעד בדרך להעפלה אוטומטית לטורניר מבית ז' במפגש מול ליכטנשטיין ומוליכת בית ט' קרואטיה תנסה לפתוח פער בצמרת במפגש מול טורקיה שעדיין ממשיכה אף היא לחלום על העפלה.

בית ד'

אוסטריה – גאורגיה (21:45)
שתי הנבחרות איבדו כל סיכוי להעפיל ונלחמות בעיקר על הכבוד. האוסטרים ינסו להתאושש מההפסד 1:0 לוויילס בשבת והגאורגים שעדיין לא השיגו ניצחון בקמפיין דווקא רוצים לפתח מומנטום אחרי התיקו 1:1 המפתיע מול אירלנד.

מולדובה – ויילס (21:45)
הוולשים, המדורגים במקום השלישי בבית, זקוקים נואשות לשלוש נקודות כדי להמשיך את המאבק על ההעפלה מול סרביה ואירלנד. הניצחון על אוסטריה בסוף השבוע שם קץ לרצף של חמש תוצאות תיקו עבור החבורה של כריס קולמן. הקשרים ג'ו אלן ונאיל טיילור יחזור לסגל הוולשי לקראת המשחק. במולדובה שעדיין ללא ניצחון בקמפיין אין ציפיות גבוהות. המגן קפלין קארפ הכריז: "הוולשים נלחמים על העלייה ואנחנו רק ננסה להפריע".

אירלנד – סרביה (21:45, ספורט 1)
המשחק המרכזי בין שתי המדורגות הראשונות בבית כשניצחון אירי יקפיץ את הנבחרת של מרטין אוניל למקום הראשון בבית. האירים נמצאים בלחץ עצום לאחר שסיימו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם בקמפיין בתוצאות תיקו. הקשר ג'ף הנדריק מברנלי לא החלים מפציעה ולא יהיה בסגל האירי להתמודדות. מנגד, סרביה של המאמן סלווליוב מוסלין מגיע למשחק במצב רוח טוב אחרי הניצחון על מולדובה 0:3. ההערכה היא כי הסרבים ימשיכו לשחק עם שלושה חלוצים למרות שתיקו יהיה תוצאה טובה מאוד עבורם.

שחקן נבחרת ספרד איסקו חוגג. רויטרס
רוצים להמשיך את החגיגה. איסקו וחבריו/רויטרס

בית ז'

מקדוניה – אלבניה (21:45, ספורט 5 פלוס)
עימות ישיר בין שתי הנבחרות שניצחו את ישראל באצטדיון העירוני בחיפה כשניצחון אלבני יעניק לחבורה של כריסטיאן פנוצ'י את המקום השלישי בבית. מה שבטוח במשחק הזה צפויים שערים שכן בכל משחקי הבית של מקדוניה בקמפיין הן המארחת והן הנבחרות האורחות התכבדו בכיבוש שערים.

ליכטנשטיין – ספרד (21:45, ספורט 2)
אחרי הניצחון המשכנע על איטליה הלה רוחה באים לקחת שלוש נקודות חלקות כדי להמשיך את הדהירה למונדיאל. הספרדים, שניצחו בסיבוב הראשון 0:8, צפויים להסתער על ליכטנשטיין מהפתיחה כדי להימנע ממבוכה נוסח התיקו המאופס בין צרפת ללוקסמבורג. דויד וייה הוותיק ייעדר מהמשחק בגלל פציעה.

מאמן נבחרת אוקראינה אנדריי שבצ'נקו חוגג עם השחקנים. רויטרס
משחק מפתח מול איסלנד. מאמן אוקראינה שבצ'נקו עם שחקניו/רויטרס

בית ט'

איסלנד – אוקראינה (21:45)
שתי הנבחרות מתייצבות לאחד המשחקים המכריעים בקמפיין במצב רוח קוטבי לחלוטין. האוקראינים ניצחו בסוף השבוע את טורקיה והעפילו למקום השני המוביל לפלייאוף. האיסלנדים, שהיו הפתעת היורו האחרון, הפסידו לפינלנד וצנחו למקום השלישי שמשאיר אותם בבית בשלב הזה. הקשר דניס גרמש שנעדר מהניצחוון על טורקיה בגלל מחלה נכלל בסגל של אנדריי שבצ'נקו למשחק.

טורקיה – קרואטיה (21:45, ספורט 5 פלוס)
הנבחרת הקרואטית רוצה לעשות צעד נוסף בדרך לטורניר ברוסיה, אבל הטורקים מצידם יודעים שהפסד נוסף יחסל את הסיכוי להעפלה אוטומטית למונדיאל. קשר ברצלונה איבן ראקטיץ', ששיחק בניצחון על קוסובו (במשחק שהופסק בגלל תנאי מזג האוויר חודש כעבור 12 שעות), ייעדר בשורות הקרואטים בשל פציעה. המאמן הטרי של טורקיה מירצ'ה לוצ'סקו תקף לפני המשחק את המועדונים הטורקים בשל ריבוי הזרים בהם. לדבריו: "לא ייתכן שרואים משחק בליגה הטורקית ולוקח כמה דקות כל פעם שהשדר מזכיר שם של שחקן מקומי".

המשחק נוסף: קוסובו - פינלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully