וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלתי נסבל: באנגליה מספרים ששחקני ארסנל מאסו באלכסיס סאנצ'ס

ימים קשים לחלוץ הצ'יליאני. אחרי שספג ביקורת על ההתנהלות שלו בנבחרת והגיב בפוסט נעלב באינסטגרם, באנגליה מדווחים שחבריו לחדר ההלבשה של התותחנים התאכזבו שהוא לא עזב בקיץ

רויטרס

בווידאו: חורחה סמפאולי אחרי התיקו המאכזב של ארגנטינה

ימים לא קלים עוברים על אלכסיס סאנצ'ס. אמש (רביעי) פרסם "הסאן" הבריטי שהחלוץ הצ'יליאני לא אהוב על חבריו לחדר ההלבשה בלשון המעטה, ושרבים מהם קיוו שהוא ימכר בקיץ לקבוצה אחרת. זו כמובן לא הפעם הראשונה בה מסופר על יחסים עכורים בין אלכסיס לשחקנים אחרים בארסנל.

אחרי ה-3:3 של ארסנל נגד בורנמות' בחוץ בינואר האחרון, התקשורת הבריטית התמלאה בדיווחים על עימותים בין אלכסיס לחלק מחבריו לקבוצה. כחודשיים לאחר מכן הצ'יליאני עזב בזעם את אחד מהאימונים אחרי עימות נוסף עם שחקנים בקבוצה.

הצ'יליאני היה מועמד לכמה קבוצות בקיץ, אבל ארסנל סירבה למכור אותו למרות שהוא עתיד לסיים את חוזהו בקיץ הבא ולעזוב ללא תמורה. באנגליה כאמור מספרים ששחקנים בארסנל קיוו עד הרגע האחרון שהוא יעזוב.

עוד בנושא:

דיווחים בספרד: אינייסטה מסרב לחתום על חוזה חדש בברצלונה
ארגנטינה חוששת: "ככה לא נעפיל למונדיאל"
"רוי קין וריו פרדיננד נהגו לבעוט ברונאלדו באימוני יונייטד"

שחקני נבחרת צ'ילה, אלכסיס סאנצ'ס, אדוארדו ורגאס. רויטרס
לא הפסיק לבוא בטענות לחבריו במהלך ההפסד לבוליביה. אלכסיס/רויטרס

אלכסיס ספג אתמול ביקורת בצ'ילה אחרי ההפסד לבוליביה במוקדמות המונדיאל, שהותיר את אלופת דרום אמריקה עם סיכוי נמוך להעפלה לטורניר ברוסיה. בתקשורת הצ'יליאנית ציינו שהחלוץ הרבה לנזוף בחבריו והיה מרוכז בתלונות כלפיהם יותר מאשר בניסיון לבצע פעולות חיוביות.

אלכסיס פרסם אתמול פוסט באינסטגרם ובו כתב: "התעייפתי מלספוג ביקורת, התעייפתי מלהגיד לעצמי 'אני אתרומם מזה' אחרי הבכי שמגיע כתוצאה מהפסדים. והכי גרוע זה שאף אחד לא מבין איך זה גורם לי להרגיש. אני לובש את מדי נבחרת צ'ילה ויש לי אחריות כבדה, לכן הביקורות עלי כל כך מצערות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully