וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשעה חודשים לפני: מכירת הכרטיסים למונדיאל 2018 יוצאת לדרך

במהלך החודש הקרוב ניתן יהיה להירשם להגרלת הכרטיסים הראשונה, כאשר לאחר מכן יהיו אפשרויות נוספות לרכוש כרטיסים לאירוע הענק של הקיץ. כל המחירים (הגבוהים): בפנים

הלוגו של מונדיאל 2018, רוסיה. רויטרס
זה מתקרב/רויטרס

בעוד תשעה חודשים בדיוק החל מהיום, ב-14 ביוני, ייצא לדרך ברוסיה מונדיאל 2018 והיום (חמישי), עולם הכדורגל מתקרב עוד צעד בדרך לאירוע הגדול מכולם, כאשר הגרלת מכירת הכרטיסים לטורניר נפתחת.

הכרטיסים יימכרו בשני שלבים, כאשר בשלב הראשון ניתן יהיה להגיש באתר פיפ"א בקשות להיכנס להגרלה החל מהיום ועד ה-12 באוקטובר. קיימים שלושה סוגים של כרטיסים: למשחק בודד, לאצטדיון מסוים או כרטיס משולב שיאפשר לאוהד לעקוב אחר הנבחרת האהובה עליו לאורך כל שלב הבתים.

בעוד כחודשיים, ב-16 בנובמבר, יתפרסמו תוצאות ההגרלה וכשבועיים לאחר מכן, החל מה-28 בנובמבר, כרטיסים יימכרו בשיטת "כל הקודם, זוכה", על בסיס המקומות הפנויים שיישארו.

אם ניסיתם לרכוש כרטיס בשני החלקים הללו ולא הצלחתם, אל תאמרו נואש, שכן בין ה-5 בדצמבר ל-31 בינואר 2018 יתקיים עוד סבב של הגרלת כרטיסים. הקאץ': כאן מדובר בהגרלה רדנומלית לחלוטין, בלי אפשרות לבקשות ספציפיות.

לסיום, ממש לקראת פתיחת המשחקים, בין ה-13 במרץ ל-3 באפריל, יתקיים סבב "כל הקודם, זוכה" נוסף. ואז, גם אחרי כל זה, בין ה-18 באפריל ל-15 ביולי, יום הגמר, ניתן יהיה לרכוש את הכרטיסים שבכל זאת יישארו, גם כן בשיטת "כל הקודם, זוכה".

ומה לגבי מכירים? ובכן, אלה די בשמיים. ישנן ארבע קטגוריות, כאשר הרביעית שייכת רק לאזרחים רוסים. כרטיס בקטגוריה 1 למשחק הפתיחה למשל, יעלה 550 דולר, בקטגוריה 2 הוא יעלה 390 דולר ובקטגוריה 3 הוא יעלה 220 דולר. להבדיל, כרטיס למשחק הפתיחה לאזרח רוסי יעלה "רק" 55 דולר.

בשאר משחקי שלב הבתים, המחירים עדיין גבוהים אך צונחים משמעותית (105 דולר בקטגוריה 3). לגמר אגב, כרטיס בקטגוריה 1 יעלה 1,100 דולר, בקטגוריה 2 הוא יעמוד על 710 דולר ובקטגוריה 3 על 455 דולר. כרטיס לגמר בקטגוריה 4, השייכת לרוסים, יעלה כ-100 דולר בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully