וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדוריץ, ויירה ואוריוסולה זומנו לסגל נבחרת ספרד לקראת ישראל

קרבחאל, אינייסטה ומוראטה יחמיצו את שני המשחקים הקרובים של לה רוחה במוקדמות המונדיאל, והשלושה זומנו במקומם. חלוץ בילבאו חוזר לסגל, שחקני סוסיאדד ולאס פלמאס יקוו להופעת בכורה

רויטרס

ג'ולן לופטגי זימן היום (שני) את אריץ אדוריץ, אלברו אודריוסולה וג'ונתן ויירה לסגל נבחרת ספרד לקראת המשחקים מול אלבניה וישראל במוקדמות המונדיאל. חלוץ אתלטיק בילבאו הוותיק חוזק לסגל לאחר שנעדר מנו במשחקים האחרונים, שחקן הקו של סוסיאדד כבר זומן למשחק ידידות אך לא שותף במדי הלה רוחה והקשר ההתקפי של לאס פלמאס זכה לזימון בכורה.

זאת לאחר שההתאחדות לכדורגל של ספרד הודיעה אמש שדני קרבחאל, אנדרס אינייסטה ואלברו מוראטה יחמיצו את שני המשחקים הנותרים של נבחרת ספרד במוקדמות הגביע העולמי, נגד אלבניה בבית וישראל בחוץ.

קרבחאל סובל מזיהום שגרם לבעיה בליבו והיא זו שמנעה ממנו מלהיכלל בסגל למשחק של ריאל מדריד נגד אספניול אתמול. אינייסטה ומוראטה נפצעו במשחקים של ברצלונה וצ'לסי בהתאמה ולא יספיקו להיות כשירים לשתי ההתמודדויות.

ספרד מוליכה את בית ז' באזור האירופי עם שלוש נקודות יתרון על פני איטליה והפרש שערים עדיף בהרבה. ניצחון על אלבניה באליקנטה ביום שישי יבטיח לה מעשית את ההעפלה למונדיאל שיתקיים ברוסיה בקיץ. שלושה ימים לאחר מכן היא תתארח באצטדיון טדי למשחק האחרון שלה ושל ישראל בקמפיין.

עוד בנושא:

ג'רארד פיקה נסער אחרי המהומות בברצלונה: "מוכן לפרוש מנבחרת ספרד"
זידאן מודה ש"רונאלדו מאוד מאוכזב". הפורטוגלי ניצל מעוד אדום
פורסם סגל נבחרת ישראל: מונס דאבור וטאלב טואטחה נותרו בחוץ

שחקן צ'לסי אלברו מוראטה. רויטרס
מוראטה מוחלף ביום שבת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully