וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א קנסה את גרמניה על קריאות נאציות במשחק הנבחרת

התאחדות הכדורגל הגרמנית נקנסה על "התנהגות לא הולמת" אחרי קריאות של מאות אוהדים ש"לא קנו כרטיסים דרך גורמים רשמיים". שבע נבחרות נקנסו על קללות הומופוביות

שחקן נבחרת גרמניה, טימו ורנר. רויטרס
שחקן נבחרת גרמניה, טימו ורנר/רויטרס

התאחדות הכדורגל הגרמנית נקנסה היום (שני) על ידי פיפ"א ב-32 אלף פרנק שוויצרי (33 אלף דולר) בעקבות קריאות נאציות במשחק מוקדמות המונדיאל מול צ'כיה. הגרמנים הואשמו ב"התנהגות בלתי הולמת", בין השאר גם בגלל זריקת זיקוקים במגרש במשחק בפראג. על פי הגרמנים, האוהדים המעורבים בקריאות הקשות לא קנו את הכרטיסים דרך גורמים רשמיים. כ-200 אוהדים גרמנים היו מעורבים בתקריות, שכללו קריאות נאציות וקללות לעבר החלוץ טימו ורנר. גרמניה ניצחה במשחק 1:2. פיפ"א גם קנסה את הצ'כים ב-5,000 פרנקים על התפרעות קהל.

בנוסף, פיפ"א הגבירה את מאבקה בקריאות נגד להט"בים, וקנסה שבע נבחרות על קללות וקריאות מעליבות על רקע הומופובי. ארגנטינה נקנסה ב-65 אלף פרנק (67 אלף דולר) על קללות "הומו", פנמה ב-50 אלף פרנק, הונגריה ב-20 אלף, צ'ילה ב-35 אלף, אקוודור ב-20 אלף, ברזיל בעשרת אלפים ומקסיקו בעשרת אלפים. אורוגוואי נקנסה ב-25 אלף פרנק שוויצרי על "קללות קשות" לפני המשחק שלה מול ארגנטינה.

אירן נקנסה ב-45 אלף פרנק (46.4 אלף דולר) על אירועי המשחק שלה מול סוריה, כולל טקס לפני המשחק ש"כלל קללות דתיות" והתנהגות לא הולמת של הקהל. אוקראינה נקנסה באותו סכום על "קריאות מפלות" במשחקה נגד טורקיה. הונדורס נקנסה על ארגון כושל למשחק מול ארה"ב, שבמהלכו הורחק מביא כדורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully