וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מודאגת: גארת' בייל הפצוע עלול להיעדר כחודש

הכוכב הוולשי ממשיך להיעדר, הפעם מהקרב החשוב של נבחרתו במוקדמות המונדיאל מול אירלנד. צפוי להחמיץ את טוטנהאם. כמו כן, לראשונה זה ארבע שנים: בייל איבד את תואר שחקן השנה בוויילס

שחקן נבחרת ויילס גארת' בייל מאוכזב. רויטרס
מה יהיה? בייל/רויטרס

נבחרת ויילס תיאלץ להסתדר ללא כוכבה הגדול גארת' בייל למשחקה מול אירלנד בקארדיף במסגרת מוקדמות המונדיאל ביום שני הקרוב. בייל נעדר מהמשחק האחרון של ריאל מדריד (0:2 על אספניול) בעקבות פציעה בשריר הירך, וההערכה הייתה שהוא יחמיץ את משחק החוץ של נבחרתו בגאורגיה, אך עתה מתברר שהוא לא יוכל לשחק גם מול נבחרתו של מרטין אוניל. ויילס, שבמקום השני בבית ד', כרגע מקדימה את אירלנד בנקודה אחת בלבד לקראת שני משחקי ההכרעה.

על פי דיווחים באירופה, כוכבה של ריאל מדריד עלול להיעדר כחודש מהמגרשים, ובמקרה כזה יחמיץ לפחות את המשחק הראשון מול טוטנהאם בליגת האלופות, כמו גם את חטאפה, אייבר וג'ירונה בליגה ואת פואנלברדה בגביע.

כמו כן, בייל איבד אתמול עוד תואר מכובד, כשמי שהוכתר כשחקן השנה בוויילס הוא כריס גונטר. המגן הימני של רדינג זכה בתואר לשנת 2017 במסגרת טקס שערכה אתמול ההתאחדות הווולשית, כשגונטר עומד לרשום הופעה 81 בנבחרת (שני בכל הזמנים, רק גארי ספיד מקדים אותו עם 85 הופעות) ו-61 ברציפות. בייל זכה בתואר בארבע השנים האחרונות, ושש פעמים בסך הכל.

עוד בנושא

פיפ"א קנסה את גרמניה על קריאות נאציות במשחק הנבחרת
תשעה חודשים לפני: מכירת הכרטיסים למונדיאל 2018 יוצאת לדרך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully