וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק האמשיק: "נאפולי הנוכחית היא הטובה ביותר בה שיחקתי"

קשר נבחרת סלובקיה וקפטן הפרטנופי התראיין לקראת צמד משחקי נבחרתו נגד סקוטלנד ומלטה ודיבר על פתיחת העונה של קבוצתו: "התחלנו נהדר, אבל העונה ארוכה. גאה לשחק בנאפולי"

מארק האמשיק שחקן נאפולי. רויטרס
מארק האמשיק/רויטרס

קשרה הסלובקי של נאפולי וקפטן הקבוצה, מארק האמשיק, סיפר היום (שלישי) בראיון מקומי במולדתו שהקבוצה הנוכחית היא, על פי דעתו, הטובה ביותר בה הוא שיחק.

האמשיק בן ה-30, שמתכונן יחד עם חבריו לנבחרת למשחקי מוקדמות המונדיאל נגד סקוטלנד ומלטה, דיבר על העונה של הפרטנופי עד כה: "התחלנו את העונה בצורה נהדרת ואנחנו עם מאזן מושלם אחרי 7 משחקים, אבל העונה עדיין ארוכה. אין ספק שזו נאפולי הטובה ביותר בה שיחקתי ואנחנו יכולים להגיע רחוק מאוד. אחרי הפגרה יש לנו משחקים מאוד קשים נגד רומא, מנצ'סטר סיטי ואינטר, ואחרי שנעבור אותם, נוכל לדעת לאיזה כיוון אנחנו הולכים".

הקשר הוסיף: "היו לי קצת בעיות עם פציעות, אבל עכשיו הכל בסדר ואני מרגיש בריא. אני מודע לכך שאני רחוק רק שער אחד מלהשוות את השיא של דייגו מראדונה ככובש הצטיין בתולדות המועדון, אך אני לא חושב על זה, זה עוד יגיע. אני גאה לשחק בנאפולי".

סלובקיה ממוקמת במקום השני של בית ו', עם 15 נקודות כשרק אנגליה, עם 20, מקדימה אותה. היא תפגוש את סקוטלנד למשחק חוץ לא קל שעשוי להכריע את זהות הנבחרת שתסיים במקום השני, כששתי הנבחרות נאבקות על המקום יחד עם נבחרת סלובניה.

עוד בנושא:

שוב פצוע: גארת' בייל יחמיץ את המשחק המכריע של נבחרת ויילס
פיפ"א קנסה את גרמניה על קריאות נאציות במשחק הנבחרת
אדוריץ, ויירה ואוריוסולה זומנו לסגל נבחרת ספרד לקראת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully