וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: ארגנטינה בצרות אחרי 0:0 מאכזב בבית מול פרו

מונדיאל בלי מסי? הארגנטינאים ירדו למקום השישי אך עדיין יבטיחו לפחות מקום בפלייאוף עם ניצחון במחזור הסיום באקוודור. 1:2 לצ'ילה על אקוודור, פרגוואי הדהימה עם 1:2 דרמטי בקולומביה, אורוגוואי עלתה מעשית

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה בין שחקני נבחרת פרו. רויטרס
לא קיבל עזרה. ליאונל מסי/רויטרס

הבית הדרום אמריקאי של מוקדמות המונדיאל הבטיח דרמות וגם סיפק אותן הלילה (בין חמישי לשישי) כשהכותרת הגדולה: ארגנטינה כרגע מחוץ למונדיאל. ליאונל מסי וחבריו שוב אכזבו ב-0:0 מול פרו ונסוגו למקום השישי, בעקבות הניצחון הדרמטי של צ'ילה 1:2 על אקוודור. קולומביה הסתבכה בעקבות הפסד דרמטי עוד יותר 2:1 לפרגוואי, בעוד אורוגוואי עלתה מעשית עם 0:0 בוונצואלה. ברזיל הרגועה, שכבר עלתה למונדיאל מהמקום הראשון, נעצרה עם 0:0 בבוליביה.

משחקי המחזור האחרון (בין שלישי לרביעי, 02:30):

אקוודור - ארגנטינה
ברזיל - צ'ילה
פרו - קולומביה
אורוגוואי - בוליביה
פרגוואי - ונצואלה

דריו בנדטו שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
המחמיצן הראשי. דריו בנדטו/רויטרס

ארגנטינה – פרו 0:0

מי היה מאמין שהאלביסלסטה יגיעו למצב הזה? כרגע, ארגנטינה במקום השישי ונמצאת מחוץ למונדיאל, כשבמחזור הסיום מול אקוודור (בגבהים של קיטו) היא לא תהיה תלויה בעצמה ותמתין לתוצאות במגרשים האחרים, אם כי ניצחון יבטיח לה לפחות מקום בפלייאוף. אבל אם מביטים על הנתונים, התמונה העגומה נחשפת. ארגנטינה רשמה משחק רביעי ללא ניצחון, סוגרת כמעט שנה בלי שער שדה (שני הגולים בחמשת המשחקים האחרונים: פנדל של מסי ושער עצמי ב-1:1 עם ונצואלה) ובסך הכול כבשה 16 שערים ב-17 משחקים במוקדמות. אין פלא שהיא בצרות.

חורחה סמפאולי קיווה שהאווירה בבומבונרה תעניק דחיפה לשחקנים שלו, אבל למרות התחלה מבטיחה - זה לא קרה. ההחלטה שלו להשאיר את פאולו דיבאלה ומאורו איקרדי על הספסל התבררה כשגויה, כשדריו בנדטו מבוקה ג'וניורס היה המחמיצן הראשי. מסי סידר לפחות ארבעה מצבים טובים לבנדטו, פאפו גומס ואמיליאנו ריגוני שנכנס כמחליף להופעת בכורה, אבל את כולם עצר פדרו גאלסה בהופעה מעולה בשערה של פרו. וכשהוא לא היה שם, מיגל טראוקו גלש לפני מסי ושלח את הכדור לקורה והחוצה. במקום להכניס את דיבאלה, סמפאולי זרק למערכה את פרננדו גאגו שחזר לנבחרת אחרי שנתיים, אבל תוך חמש דקות הוא נאלץ לנטוש בגלל פציעה בברך ימין שגרמה לו צרות לאורך כל הקריירה ויצא בדמעות, ככל הנראה עם קרע ברצועות. גם ארגנטינה כולה כמעט בכתה בסיום, אך סרחיו רומרו הוציא מהחיבורים את הבעיטה החופשית של פאולו גררו בתוספת הזמן. פרו כרגע במקום המוביל לפלייאוף וריקרדו גארקה עוד יכול להגיע למונדיאל. הסיכויים שלו, בכל אופן, טובים מאלו של בני ארצו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אוהדי נבחרת פרו. רויטרס
נהנו ממשחק הקרבה בבומבונרה. אוהדי נבחרת פרו/רויטרס

בוליביה - ברזיל 0:0

הסלסאו קיוו להשיג ניצחון ראשון בגבהים של לה פאס מאז 1985, אבל נתקלו ביום אדיר בין הקורות של קרלוס לאמפה. השוער בן ה-30, שמשחק בהואצ'יפטו מהליגה הצ'יליאנית, עמד בדרכם של ניימאר, פאוליניו ושות', ופשוט היה בלתי ניתן להכנעה, כולל עצירה אחת עם הפנים. ברזיל, שכבר הבטיחה את המקום הראשון בבית הדרום אמריקאי וכמובן את הכרטיס למונדיאל, הגיעה לבוליביה רק שמונה שעות לפני המשחק, הצטיידה במסכות חמצן והפעילה לחץ כבד על ההגנה בה ניצבו רונאלד ראלדס (אקס מכבי תל אביב) ולואיס גוטיירס (אקס קרית שמונה), אך לראשונה מאז מחזור הפתיחה (הפסד 2:0 לצ'ילה) לא השכילה לכבוש, למרות 12 איומים על המסגרת. פרט לכך, טיאגו סילבה נפגע והוחלף כבר בדקה ה-29, ובברזיל מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה. קאסמירו שימש לראשונה כקפטן.

קרלוס לאמפה שוער נבחרת בוליביה לובש את החולצה של ניימאר. רויטרס
הרוויח ביושר את החולצה של ניימאר. קרלוס לאמפה בסיום/רויטרס

ונצואלה - אורוגוואי 0:0

הסלסטה קרובים להשגת המטרה, בחסות התוצאות האחרות. לואיס סוארס ואדינסון קבאני אמנם לא הצליחו לכבוש, אבל אורוגוואי עשויה להבטיח את מקומה במונדיאל לאחר סיום המחזור הנוכחי, ואם לא אז תעשה זאת בבית מול בוליביה במחזור האחרון. ווילקר פארינייס בן ה-19, שהצטיין בשערה של ונצואלה ב-0:0 מול קולומביה וב-1:1 בארגנטינה, הרשים פעם נוספת וסידר לנבחרתו תיקו רביעי ברציפות, כשהפך לשוער השני בתולדות ונצואלה שלא סופג מול אורוגוואי במוקדמות. הקודם? המאמן הנוכחי רפאל דודאמל. רודריגו בנטאנקור מיובנטוס ערך בכורה כמחליף במדי האורחת, לה יספיק תיקו ביתי מול בוליביה כדי להשיג את הכרטיס לרוסיה.

אדינסון קבאני שחקן נבחרת אורוגוואי. AP
כואב, אבל מתקרב. אדינסון קבאני/AP

קולומביה – פרגוואי 2:1

דרמת ענק בבראנקייה. בדקה ה-89, קולומביה ספרה את השניות לשריקת הסיום שהייתה מבטיחה לה את הכרטיס למונדיאל בזכות שער היתרון של רדאמל פלקאו 10 דקות קודם לכן, אלא שאז דויד אוספינה שמט כדור ואוסקר קרדוסו המחליף הסתובב וכבש מתוך הרחבה. בדקה ה-92, כשקולומביה חיפשה הכרעה, עוד מחליף פרגוואי הימם אותה. הפעם היה זה טוני סנאבריה שנהנה מעוד השמטה של אוספינה וגנב ניצחון קריטי עבור נבחרתו, בניגוד למהלך המשחק.

רדאמל פלקאו שחקן נבחרת קולומביה. רויטרס
איזו הסתבכות. רדאמל פלקאו/רויטרס

צ'ילה – אקוואדור 1:2

אלופת דרום אמריקה תגיע למחזור הסיום כשגורלה בידיה. אמנם מדובר במשחק חוץ בברזיל, אך למארחת אין על מה לשחק וצ'ילה תוכל לנצל זאת. אחרי שני הפסדים מביכים מול פרגוואי ובוליביה, צ'ילה הייתה קרובה לאיבוד נקודות נוסף, אבל אלכסיס סאנצ'ס הכריע בדקה ה-85 והקפיץ את נבחרתו למקום השלישי. אדוארדו ורגאס כבש את שערו ה-35 בדקה ה-22, כשמנגד רומאריו איברה יצר דרמה עם השוויון בדקה ה-84. אלכסיס, כאמור, נתן את האות לחגיגה בסנטיאגו דקה לאחר מכן עם ריבאונד שהעלה את מאזנו בראש טבלת המבקיעים של צ'ילה ל-39 שערים.

אדוארדו ורגאס שחקן נבחרת צ'ילה. רויטרס
צ'ילה עם הקפיצה הגדולה. אדוארדו ורגאס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully