וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי במוקדמות המונדיאל: גרמניה ואנגליה רוצות להבטיח העפלה

המאנשאפט נטולי טימו ורנר הפצוע ינסו לסגור עניין בחוץ מול צפון אירלנד (ה', 21:45, ספורט 5 פלוס). נבחרת שלושת האריות רוצה לחגוג בבית מול סלובניה (21:45, ספורט 2). פולין תתקרב להעפלה אם תנצח את ארמניה (19:00, ספורט 1)

מסוט אוזיל שחקן נבחרת גרמניה חוגג עם חבריו. רויטרס
רק עוד ניצחון והם עלו. נבחרת גרמניה/רויטרס

משחקי המחזור התשיעי במוקדמות הגביע העולמי ייצאו מחר (חמישי) לדרך בשלושה בתים (ג', ה, ו' ) כשנבחרות גרמניה ואנגליה ינסו להבטיח העפלה לטורניר שייערך הקיץ ברוסיה

בית ג'

אזרבייג'ן – צ'כיה (19:00, ספורט 5 פלוס)

שתי הנבחרות אמנם איבדו מזמן סיכוי להעפיל למונדיאל אך מנהלות מאבק ישיר על המקום השלישי בבית. מאמן אזרבייג'ן רוברט פרוסינצ'קי מודאג מההיעדרות של המגן הפצוע מקסים מדבדב שנחשב לשחקן מרכזי בחוליית ההגנה. קשר צ'כיה ולדימיר דרידה הצהיר מנגד: "אנחנו רוצים לנצח בשביל לשמור על התדמית שלנו".

סן מרינו – נורבגיה (21:45)

נורבגיה שהתרסקה לחלוטין בקמפיין הנוכחי תנסה להשיג שלוש נקודות על חשבונה של היריבה החלשה ולסגור פערים מול אזברייג'ן וצ'כיה. סן מרינו מצידה הפסידה ב-41 המשחקים האחרונים שלה.

צפון אירלנד – גרמניה (21:45, ספורט 5 פלוס)

תיקו יספיק לגרמניה, שעדיין לא איבדה נקודה בקמפיין, כדי להבטיח סופית העפלה למונדיאל. מנגד, ניצחון של צפון אירלנד יעניק תקווה קלושה לנבחרת של מייקל אוניל לסיים את המוקדמות במקום הראשון ולהימנע מהפלייאוף. מגן הארטס ארון יוז בן ה-37 ייעדר משורות הצפון אירים בגלל פציעה בכף הרגל. גרמניה תיאלץ להסתדר ללא החלוץ הלוהט טימו ורנר שכיכב במשחקים האחרונים של המאנשאפט אך נטש את מחנה הנבחרת בגלל פציעה ברגל.

בית ה'

ארמניה – פולין (19:00, ספורט 1)

ניצחון פולני יקרב מאוד את הנבחרת של רוברט לבנדובסקי לטורניר ברוסיה. ארמניה של הנריק מחטריאן הפסידה בשלושת המשחקים האחרונים שלה בקמפיין (כולל שני תבוסות של 4:1) ותנסה להימנע מאחת נוספת. לבנדובסקי אמר לקראת ההתמודדות: "יש לנו משחק חוץ קשה, אבל התוצאה תלויה בנו. ניתחנו את הטעויות שביצענו במהלך המשחקים בקמפיין ואם נימנע מזה נשיג תוצאה טובה".

מונטנגרו – דנמרק (21:45, ספורט 5 גולד)

משחק על כל הקופה על המקום בפלייאוף בין שתי נבחרות שמחזיקות במאזן זהה של 5 ניצחונות, תיקו ו-2 הפסדים וגם ביחס שערים זהה של 7:18. המונטנגרים שהפתיעו את דנמרק במשחק הראשון בבית המוקדמות יקוו שחלוץ מונאקו סטבן יובטיץ' ימשיך בכושר ההבקעה הנהדר שלו (7 שערים עד כה בקמפיין). מנגד, הדנים בונים על תומאס דלאני מוורדר ברמן שכבש שלושער במשחק הקודם מול ארמניה.

רומניה – קזחסטן (21:45)

משחק לפרוטוקול בלבד. הנבחרת הקזחית עדיין ללא ניצחון בקמפיין.

בית ו'

אנגליה – סלובניה (21:45, ספורט 2)

ניצחון יבטיח סופית את העלייה עבור הנבחרת של גארת' סאות'גייט. נבחרת שלושת האריות תיאלץ להסתדר ללא דלה עלי שהורחק ממשחק אחד בעקבות האצבע המשולשת שהציג לראווה במשחק מול סלובקיה וגם ללא וויין רוני שהודיע על פרישה מהנבחרת. פרייזר פוסטר עשוי לפתוח בשער על חשבונו של ג'ו הארט. סלובניה מצידה חייבת שלוש נקודות כדי להישאר במאבק על המקום בפלייאוף. הקפטן בושטיאן סזאר מקייבו ורונה הצהיר לקראת המשחק: "אנחנו מכבדים את אנגליה, אבל לא פוחדים ממנה".

מלטה – ליטא (21:45)

ליטא של ארנסטס שטקוס מהפועל חיפה תנסה לשים קץ לרצף של חמישה הפסדים על חשבון מלטה שכבשה רק שני שערים במוקדמות ועדיין לא השיגה נקודה.

סקוטלנד – סלובקיה (21:45, ספורט 1)

קרב לוהט על המקום השני בבית. שתי הנבחרות מקוות שאנגליה תנצח את סלובניה כך שניצחון יעלה אחת מהן למקום השני. הסקוטים מתייצבים למשחק המפתח במצב רוח טוב אחרי ניצחונות על ליטא ומלטה בעוד שהסלובקים ינסו להתאושש מההפסד לאנגליה. את התחושות במחנה הסקוטי סיכם הקשר ג'יימס מוריסון מווסט ברומיץ'. לדבריו: "כולנו רוצים מאוד לקחת את זה ולא לחשוב בכיוון של כישלון. כי אם נחשוב כך, זה בדיוק מה שיקרה". מנגד חלוץ דינמו בוקרשט אדם נמץ הכריז: "שתי הקבוצות יבואו לנצח ותהייה אווירה נהדרת. אני אוהב משחקים כאלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully