וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה: "אני מחויב לנבחרת ספרד, זו משפחה עבורי"

הבלם שתומך בעצמאות קטלוניה כינס מסיבת עיתונאים מיוחדת לאחר הקללות שספג מאוהדי הנבחרת הספרדית באימון: "גם מי שתומך בעצמאות יכול לשחק עבור ספרד. אני וראמוס מסתדרים מצוין"

עריכת וידאו: מתן חדד

בלם ברצלונה ונבחרת ספרד ג'רארד פיקה התייחס היום (שישי) במסיבת עיתונאים מיוחדת שכינס למצב שנוצר בנבחרת ספרד בעקבות אירועי משאל העל לעצמאות קטלוניה. פיקה שידוע כתומך נלהב של עצמאות קטלוניה ספג השבוע קללות מאוהדי הנבחרת הספרדית שהגיעו לאימון ודרשו ממנו לפרוש מהמדים הלאומיים.

פיקה אמר במסיבת העיתונאים: "ללא שום קשר לדעות שלי בענייני פוליטיקה אי אפשר להטיל ספק במחויבות שלי לנבחרת ספרד. אני נמצא במסגרות של נבחרת לאומית מגיל 15 ורואה בנבחרת משפחה. אני כאן להבהיר את עצמי כי המאמן ביקש ממני ואני אנסה לעזור לנבחרת בכל דרך שאני יכול".

על הקללות שספג מאוהדי ספרד באימון אמר הבלם: "זה היה קשה וזה היה אתגר משמעותי עבורי".

עוד בנושא
ריאל מדריד מודאגת: גארת' בייל הפצוע עלול להיעדר כחודש
טיאגו אלקנטרה: "אנחנו מתעסקים בכדורגל, לא בויכוחים פוליטיים"
קללות נגד ג'רארד פיקה באימון נבחרת ספרד, ברצלונה הצטרפה לשביתה הכללית בשל אירועי משאל העם

ג'רארד פיקה, נבחרת ספרד. רויטרס
"מגיל 15 בנבחרות ספרד". פיקה/רויטרס

על המצב הפוליטי בין ספרד לקטלוניה: "לא ייתכן שלכולנו תהייה אותה דעה. אני בעד שלכל אחד תהיה זכות הצבעה ואני גם מכבד אנשים שמחזיקים בדעה אחרת משלי. אני חושב שאדם שתומך בעצמאות קטלוניה יכול לשחק בנבחרת ספרד. אם אין נבחרת קטלוניה ואם אין לך דבר נגד ספרד ואתה חושב שהיא נפלאה למה אי אפשר לשחק בשבילם?".

כשנשאל על מערכת היחסים עם חברו לנבחרת וקפטן ריאל מדריד סרחיו ראמוס השיב פיקה: "כל מה שנכתב ונאמר הם שקרים. אנחנו מסתדרים מצוין".

נבחרת ספרד תקיים בשבוע הקרוב שני משחקים. ביום שישי (6.10) הלה רוחה יתמודדו מול אלבניה וכעבור שלושה ימים (9.6) יגיע לשמחק מול נבחרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully