וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: סוריה ואוסטרליה סיימו בתיקו 1:1 דרמטי

הפלייאוף באסיה נפתח: רובי קרוס כבש לסוקרוז (40), אך הסורים הסנסציונים היו הרבה יותר טובים ואיזנו מפנדל של עומאר אל סומאח (85). 27 דקות לניקיטיה רוקאביציה, הגומלין בשלישי

רובי קרוס נבחרת אוסטרליה מול חאדי אל מאסרי נבחרת סוריה. רויטרס
תיקו מוצדק. קרוס מול אל מאסרי/רויטרס

שלב הפלייאוף במוקדמות המונדיאל של אסיה יצא הערב (חמישי) לדרך, כאשר סוריה ואוסטרליה סיימו את המפגש הראשון ביניהן ב-1:1 דרמטי. הגומלין ייערך בסידני ביום שלישי (12:00) ובסיומו, העולה מצמד המשחקים תמתין לנבחרת שתסיים רביעית בבית הקונקאק"ף (מרכז וצפון אמריקה והקאריביים), ככל הנראה פנמה, ארצות הברית או הונדורס.

אחרי שהסוקרוז הסתפקו בניצחון ביתי צנוע מול תאילנד החלשה במחזור הסיום של בית ב' בשלב הקודם, מה שמנע מהם העפלה ישירה למונדיאל, הם נאלצו להגיע למלזיה, שם מארחת נבחרת סוריה הסנסציונית את כל משחקיה, זאת בשל המלחמה המתנהלת במדינתה.

שחקני נבחרת אוסטרליה חוגגים. רויטרס
הסוקרוז השיגו שער חוץ יקר/רויטרס

כצפוי, המחצית הראשונה התנהלה בשליטתם של האורחים העדיפים, שמקווים להעפיל למונדיאל בפעם הרביעית ברציפות. בסופו של דבר, אחרי 40 דקות של לחץ, מת'יו לאקי בעט כדור למרכז תיבת החמש ורובי קרוס נגע בו קלות ושלח אותו פנימה.

אלא שאם אוסטרליה קיוותה להגדיל את יתרונה במחצית השנייה ולהגיע למשחק הגומלין כאשר הכרטיס לשלב הבא כבר מונח בכיסה, היא גילתה מולה אחרי ההפסקה יריבה שהייתה הרבה יותר טובה ממנה, כאשר גם כניסתו של ניקיטה רוקאביציה ממכבי חיפה בדקה ה-63 לא משנה את המצב.

פעם אחר פעם הציל שוער אוסטרליה, מת'יו ריאן, את הנבחרת שלו מספיגה וגם הקורה מנעה מהסורים שוויון לו היו ראויים. כל זאת, עד לדקה ה-85, כאשר עבירה ברחבה סידרה לסוריה פנדל ועומאר אל סומאח שלח את הכדור לרשת הגבוהה וקבע 1:1 מוצדק לחלוטין. עד לסיום, ריאן הוציא עוד כדור מהחיבורים וסוריה נאלצה להסתפק בתיקו ותנסה להדהים ביום שלישי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
עומאר אל סומאח נבחרת סוריה חוגג שער. רויטרס
הופעה מרשימה של הסורים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully