וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאות'גייט יקבל מענק של 250 אלף ליש"ט. ואגנר: "בשביל ערבים כאלו משחקים כדורגל"

אנגליה העפילה רשמית למונדיאל אחרי 0:1 על סלובניה והמאמן יקבל שדרוג משמעותי לחשבון הבנק שלו. חלוץ גרמניה התמוגג אחרי ההעפלה של המאנשאפט עם 1:3 על צפון אירלנד: "היה נהדר"

סנדרו ואגנר שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
יתייצבו להגן על התואר ברוסיה. נבחרת גרמניה חוגגת/רויטרס

נבחרות גרמניה ואנגליה הבטיחו סופית את עלייתן למונדיאל ברוסיה. זאת אחרי שהמאנשאפט ניצחו בחוץ 1:3 את צפון אירלנד במסגרת בית ג' של מוקדמות הגביע העולמי ונבחרת שלוש האריות השיגה 0:1 דרמטי על סלובניה משער של הארי קיין בדקה ה-94 בבית ו'. בכך השלים החלוץ הנפלא מאזן של 14 שערים בתשעת המשחקים האחרונים.

כעת עומד מספר הנבחרות שהבטיחו את עלייתן לטורניר שייערך בקיץ הקרוב על עשר. עבור אנגליה מדובר בהעפלה השישית הרצופה למונדיאל ובכך היא השוותה את הרצף הכי טוב שלה מ-1950 ל-1970 ומאמנה גארת' סאות'גייט יקבל מענק עלייה בסך 250 אלף ליש"ט. המאמן יקבל עוד 250 אלף ליש"ט אם יעבור את שלב הבתים ברוסיה והשכר השנתי שלו עומד בסך הכול על שלושה מיליון ליש"ט. גרמניה מצידה העפילה בפעם ה-19 לטורניר היוקרתי.

עוד בנושא
גרמניה ואנגליה עלו לגביע העולם 2018 ברוסיה
נבחרת ישראל: שכטר בהרכב, מליקסון בחוץ. לוי: "זה משחק שחובה לנצח"
שישי: בצל הבלגן, ספרד תנסה להבטיח את מקומה במונדיאל

שחקני נבחרת גרמניה. GettyImages
"שלטנו במשחק". שחקני גרמניה/GettyImages

יוזואה קימיש, שכבש ובישל (אסיסט שמיני במוקדמות) הערב, שיחק בכל דקה מ-22 המשחקים האחרונים של גרמניה ובכך שבר את השיא של פרנץ בקנבאואר. לאחר המשחק אמר: "השער המוקדם היה מכריע עבורנו. שלטנו במשחק והיינו ראויים לניצחון. אני עובד על כדורי הרוחב באימונים וזה עוזר שיש לך חברים לקבוצה שיכולים לנצל את המצבים שאתה יוצר".

כובש השער השני לזכות הגרמני סנדרו ואגנר הוסיף: "בדיוק בשביל ערבים כאלו אנחנו משחקים כדורגל. האווירה הייתה נהדרת והיה משחק נהדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ואלו הנתונים המרשימים של יואכים לב

הארי קיין שחקן נבחרת אנגליה חוגג עם מאמנו גארת' סאות'גייט. רויטרס
האחד כובש בצרורות, השני יקבל 250 אלף ליש"ט. הארי קיין חוגג עם גארת' סאות’גייט/רויטרס

גארת' סאות'גייט היה לא מרוצה מהיכולת של הנבחרת האנגלית שנזקקה לשער ניצחון דרמטי מול סלובניה ואמר: "אני חושב שאנשים שבאים לכדורגל רוצים לראות הרבה שערים ושיבדרו אותם. כמובן שהיינו יכולים לשחק הרבה יותר טוב היום, אבל היינו במשחק ועשינו את העבודה שלנו. לא מדובר בהקלה עבורי. תמיד האמנתי שנעשה את העבודה".

המאמן שיבח את השוער ג'ו הארט ואמר: "היו לו כמה הצלות גדולות היום כך שהניסיון העצום שלו מאוד עזר לנו היום".

כובש שער הניצחון הארי קיין סיכם: "העפלנו לגביע העולמי וזה מה שחשוב. השגנו מטרה לא פשוטה. בסוף ניצלנו את העייפות של היריב וניצחנו. אבל לא לשכוח שיש לנו עוד משחק אחד לסיום הקמפיין".

וזה מה שלגארי ליניקר היה להגיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully