וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: ארה"ב הביסה 0:4 את פנמה, הצגה לפוליסיץ'

אחרי שלושה משחקים בלי ניצחון, האמריקאים השיגו שלוש נקודות יקרות ויבטיחו עלייה עם ניצחון בטרינידד וטובגו בליל שלישי. ילד הפלא מדורטמונד סיפק שער ובישול נהדרים. גם מקסיקו חגגה

כריסטיאן פוליסיץ' נבחרת ארצות הברית בכדורגל חוגג. AP
הכוכב של האמריקאים. פוליסיץ'/AP

המחזור התשיעי והלפני אחרון במוקדמות המונדיאל באזור קונקאק"ף (מרכז וצפון אמריקה והקאריביים) יצא הלילה (בין שישי לשבת) לדרך עם שני משחקים אשר בסיומם, נבחרת ארצות הברית, שחששה מאוד מכישלון בניסיונה להעפיל למונדיאל, נרגעה מעט אחרי 0:4 מוחץ על אחת היריבות הישירות על העלייה, פנמה. מקסיקו, שכבר הבטיחה את עלייתה, ניצחה 1:3 את טרינידד וטובגו והלילה (1:00) ייערך משחק חשוב נוסף, בין קוסטה ריקה להונדורס, כאשר תיקו יספיק לקוסטה ריקנים כדי להבטיח העפלה.

אחרי שלושה משחקים בלי ניצחון במוקדמות, הנבחרת של ברוס ארינה הגיעה לחוצה מאוד למפגש מול פנמה, זאת לאחר שארבע ההתמודדויות האחרונות בין הנבחרות הסתיימו ב-1:1. אלא שהפעם, באורלנדו, הסיפור היה שונה לחלוטין ואם לפני המשחק האורחים עוד היו ביתרון נקודה על פני ארצות הברית במאבק על המקום השלישי והכרטיס האחרון למונדיאל, כעת נבחרת הכוכבים והפסים מובילה בקרב הזה, עם 12 נקודות לעומת 10 של פנמה ו-9 של הונדורס, לה יש כאמור משחק חסר.

עוד בנושא:

מלחמת הכוכבים והפסים: תקווה חדשה - על כריסטיאן פוליסיץ'

כבר בדקה השמינית כריסטיאן פוליסיץ', ילד הפלא של הכדורגל האמריקאי, קיבל את הכדור מג'וזי אלטידור, דהר לכיוון השער, עבר את השוער וכבש מזווית קשה. בדקה ה-19, המבשל והכובש החליפו תפקידים והילד מדורטמונד העביר רוחב מצוין לכוכב טורונטו, שכבש מקרוב. אלטידור השלים צמד עוד לפני ההפסקה עם פאננקה בפנדל (43) ובובי ווד, שסחט את הפנדל, היה חתום על השער האחרון (63) עם בעיטה מתוך הרחבה.

המקסיקנים כאמור, עשו את שלהם מול הנבחרת החלשה בבית, אבל זה היה קשה מהצפוי ובדקה ה-66 שאדון ווינצ'סטר ברח להגנה וכבש לאורחים שער יתרון מפתיע. אלא שמקסיקו התעוררה בזמן. הירווינג לוסאנו איזן (78) בתום התקפה קבוצתית נהדרת, צ'יצ'ריטו הרננדס נגח מקרוב ריבאונד בדקה ה-88 והקטור הררה שם את החותמת בדקה ה-94 עם כדור חופשי מושלם, שנתן את האות לחגיגות באצטדיון.

שלב המוקדמות יגיע לסיומו בלילה שבין שלישי לרביעי (3:00) עם מפגשים בין טרינידד וטובגו לארצות הברית, הונדורס למקסיקו ופנמה לקוסטה ריקה, כאשר האמריקאים תלויים כעת בעצמם ויעלו עם ניצחון. הנבחרת שתסיים רביעית תעבור למפגש פלייאוף מול נציגת אסיה: אוסטרליה או סוריה, שנפרדו ב-1:1 במשחק הראשון ויקיימו את הגומלין ביניהן ביום שלישי בצהריים בסידני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully