וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטה צ'אצ'יץ' פוטר מנבחרת קרואטיה, זלטקו דאליץ' יחליפו

ה-1:1 מול פינלנד, שגמר כמעט סופית את הסיכוי של הקרואטים לסיים במקום הראשון בבית ט', עלה למאמן שלהם בתפקידו. מחליפו יעמוד על הקווים במשחק הקריטי באוקראינה ביום שני

אנטה צ'אצ'יץ' מאמן נבחרת קרואטיה. רויטרס
פוטר. צ'אצ'יץ'/רויטרס

פחות מ-24 שעות אחרי ה-1:1 מול פינלנד, שגרם לכך שקרואטיה איבדה את המקום הראשון בבית ט' של מוקדמות גביע העול, סיים היום (שבת) מאמנה אנטה צ'אצ'יץ' את תפקידו ופוטר. קרואטיה כבר מינתה לו מחליף בדמותו של זלטקו דאליץ', שיעמוד על הקווים במשחק הקריטי מול אוקראינה בחוץ ביום שני. בעקבות ה-1:1 מול הפינים, קרואטיה איבדה סיכוי ממשי לסיים את הבית במקום הראשון. היא כרגע עם 17 נקודות לעומת 19 של איסלנד, שתארח במחזור הנעילה את קוסובו החלשה. הקרואטים עדיין בסכנה לאבד גם את המקום השני כשהפסד באוקראינה ישלח אותם אל המקום השלישי ולסיום הקמפיין בהדחה. תיקו או ניצחון באוקראינה ישלחו אותם אל הפלייאוף, אלא אם קוסובו החלשה תחולל סנסציה ענקית באיסלנד.

נשיא ההתאחדות הקרואטית וכדורגלן העבר הנהדר דאבור שוקר אמר: "דאליץ' הוא המאמן החדש ויעמוד על הקווים במשחק החוץ מול אוקראינה. הנהלת ההתאחדות קיבלה החלטה אחרי ישיבה ארוכה אתמול בלילה והחלטנו להיפרד מצ'אצ'יץ'. זכינו בארבע נקודות בלבד בארבעת המשחקים האחרונים שלנו ולא הייתה לנו ברירה אחרת מאשר לפעול". דאליץ' בן ה-50 הוא שחקן עבר שאימן בשלוש העונות האחרונות את אל עין מאיחוד האמירויות ולקח אותה לגמר ליגת האלופות באסיה ב-2016. כשנשאל האם דאליץ' ימשיך בנבחרת לתקופה ממושכת, אמר שוקר: "מאמנים חיים לפי התוצאות שלהם ונראה מה יקרה. אני משוכנע שנשיג תוצאה טובה באוקראינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully