וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סרחיו ראמוס האריך את חוזהו בריאל מדריד עד 2021

ב"מארקה" טוענים שקפטן הבלאנקוס חתם בסודיות על חוזהו החדש שיהפוך אותו לאחד משלושת המשתכרים הגבוהים בקבוצה ויסגור 16 עונות במדים הלבנים. וגם: מסיבת יום ההולדת המסעירה של תאו הרננדז

רויטרס

בווידאו: תקציר משחקה האחרון של ריאל מדריד

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. AP
בלאנקוס עד הסוף. סרחיו ראמוס/AP

ריאל מדריד ממשיכה להאריך את חוזיהם של שחקני המפתח שלה והיום (שבת), כך לפחות על פי דיווח ב"מארקה" המדרידאי, האלופה האריכה את חוזהו של הקפטן והסמל שלה בשנים האחרונות סרחיו ראמוס. בספרד טוענים שהארכת החוזה של ראמוס היא עד 2021 ואם הוא אכן יישאר עד תום חוזהו החדש הוא ישלים לא פחות מ-16 עונות במדים הלבנים אחרי שהצטרף לריאל מדריד מסביליה אי שם ב-2005.

הארכת חוזהו של ראמוס מצטרפת להחתמות הקודמות של מרקו אסנסיו, מרסלו, איסקו, דני קרבחאל, מרקוס יורנטה, קארים בנזמה ורפאל וראן, כך שהשלד של הבלאנקוס לשנים הבאות כבר מובטח. ב"מארקה" לא פרסמו את שכרו של ראמוס, אך טוענים שהוא יהיה בין שלושת המשתכרים הגבוהים בקבוצה יחד עם גארת' בייל וכמובן כריסטיאנו רונאלדו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
תאו הרננדז שחקן ריאל מדריד (מימין) עם אחיו לוקאס הרננדז שחקן אתלטיקו מדריד. אינסטגרם, צילום מסך
התמונה שנתנה את האות לסערה/צילום מסך, אינסטגרם

בימים בהם הרשתות החברתיות מכתיבות את סדר היום, גם ברכת יום הולדת בין אחים עלולה לגרום לסערה. זה מה שקרה ללוקאס הרננדז, בלמה הצרפתי של אתלטיקו מדריד, שפרסם תמונה משותפת מחגיגות יום ההולדת ה-20 של אחיו תאו הרננדז, המגן השמאלי של היריבה המושבעת ריאל, ובירך: "אני אוהב אותך". עד כאן, הכול בסדר.

אלא שתוך זמן קצר החלו להופיע קללות וגידופים רבים מצד אוהדי אתלטיקו כלפי האח תאו, שהשתייך גם הוא לאתלטיקו וניצל את סעיף היציאה שלו כדי לעבור לריאל אחרי עונת הפריצה באלאבס. לוקאס, שספג גם הוא חלק מהאש, נאלץ למחוק את הפוסט. אגב, בתמונה השניים מחזיקים עוגה עליה מתנוססת דמותו של תאו במדי ריאל, כאשר לוקאס מסתיר עם האצבע את הסמל של ריאל.

במסיבה שנערכה בבית המשפחה בפרברי מדריד, השתתפו, פרט לקרוביו של תאו, גם בת הזוג אדריאנה פוסואקו ושני גמדים שכיכבו בתמונות שהעלה השחקן לרשתות החברתיות. השניים הופיעו כשהם מחופשים לשוטרים עם חולצות של ריאל מדריד ואקדח המכוון לראשו של ילד יום ההולדת.

תאו הרננדז שחקן ריאל מדריד חוגג יום הולדת 20. אינסטגרם, צילום מסך
גנבו את ההצגה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully