וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקיטה רוקאביציה: "הליגה הישראלית מעניינת, היא מתפתחת כל הזמן"

חלוצה של מכבי חיפה ונבחרת אוסטרליה התראיין לתקשורת המקומית ודיבר לקראת המשחק נגד סוריה בפלייאוף מוקדמות המונדיאל: "מונדיאל זה דבר מיוחד שאתה חולם עליו מגיל קטן"

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה חוגג. ברני ארדוב
יחגוג גם עם נבחרתו? רוקאביציה במדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

נבחרת אוסטרליה תפגוש ביום שלישי את נבחרת סוריה במשחק הגומלין במסגרת שלב הפלייאוף האסייתי של מוקדמות מונדיאל 2018. המשחק הראשון, שנערך במלזיה (הסורים אינם יכולים לארח בביתם) נגמר ב-1:1, והאוסטרלים רוצים לסיים את העבודה אל מול הקהל הביתי ולהעפיל לשלב הפלייאוף הסופי, בו המנצחת תפגוש את נציגת צפון ומרכז אמריקה בקרב על הכרטיס לרוסיה 2018.

חלוצה של הנבחרת ומכבי חיפה, ניקיטה רוקאביציה, התראיין היום (ראשון) לתקשורת המקומית ושוחח על החזרה לנבחרת ועל הכדורגל הישראלי: "זה מרגיש נפלא לחזור לנבחרת, אני שמח ששיחקתי במשחק הראשון נגד סוריה. זה תמיד כבוד לייצג את אוסטרליה, אני מאושר ומצפה לגומלין ביום שלישי. תמיד נהנתי לשחק עבור הנבחרת וקיוויתי לחזור. הליגה הישראלית מעניינת. היא מתפתחת כל הזמן. יש 3-4 קבוצות שהן ברמה מאוד גבוהה, לדעתי, ומשחקות במסגרות אירופאיות. כשחקן אני מנסה להתפתח והשמיים הם הגבול, אז אני מנסה להמשיך לעבוד קשה ולהשתפר בכל יום".

החלוץ הוסיף: "במשחק הראשון היינו טובים. היה קשה, מזג האוויר היה חם והמגרש היה גרוע. עשינו עבודה טובה בסך הכל. היה מאכזב לא לנצח, השיפוט לא עזר אבל עבורי היה נפלא לחזור לשחק ואני מקווה שביום שלישי נשיג תוצאה טובה. התנאים בגומלין יהיו טובים יותר ואני מקווה שנעשה את מה שצריך כדי לעבור. כבר שיחקתי בעבר בגביע עולם (דרום אפריקה, 2010). מונדיאל זה דבר מיוחד שאתה חולם עליו מגיל קטן ואי אפשר באמת לתאר במילים. אני משוכנע שנעשה הכל כדי להגיע לשם הקיץ".

עוד בנושא:

"ברזיל לא תפסיד לצ'ילה בכוונה רק כדי לפגוע בארגנטינה"
מוקדמות המונדיאל: גאנה דורשת לקיים משחק חוזר מול אוגנדה
אריאן רובן שעשוי לפרוש מהנבחרת: "בואו נהיה ריאליים, זה נגמר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully