וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיץ תפוזים מקולל": קרב עקיצות בין אומביאנג למהדי בנעטיה

חלוץ דורטמונד טען שלשחקני נבחרת גאבון הוגש מיץ מקולקל שגרם לתבוסה 3:0 במרוקו במוקדמות המונדיאל. הבלם הגיב בציניות: "אחי הקטן, אתה טועה. שמנו לכם משהו בתה. זה היה בתה!"

AP

בווידאו: תקציר ה-0:3 של מרוקו על גאבון

ציוץ של פייר אמריק אובמיאנג עורר סערה בגאבון ובמרוקו. חלוץ בורוסיה דורטמונד ונבחרתו הובסו 3:0 בקזבלנקה במוקדמות המונדיאל ונותרו מחוץ לתמונת ההעפלה. אובמיאנג צייץ בטוויטר יום למחרת: "חצי מהנבחרת ואנשי הצוות סבלו מכאבי בטן ביום המשחק. מיץ תפוזים מקולל" - תוך שהוא בעצם רומז שהמיץ שהוגש לאנשי נבחרת גאבון בבית המלון גרם למפלה.

בלם מרוקו, מהדי בנעטיה לא נשאר חייב, העלה וידאו באינסטגרם והגיב לגאבונזי בציניות: "אובמיאנג, אחי הקטן, עם כל הכבוד שיש לי אלייך, התלוננת על כך שמיץ התפוזים במרוקו מקולקל וגרם לכולם להיות חולים... אתה טועה אחי הקטן, זה התה שבו שמנו לכם דברים שיגרמו לכם לכאב בטן, התה! (מסיים בצחוק)".

שלושער של חאליד בוטייב העניק למרוקו 0:3 והיא במקום הראשון בבית ג' המותח, עם הפרש שערים 0:9. ב-6 בנובמבר אריות האטלס יתארחו בחוף השנהב למשחק של להיות או לחדול. למרוקו 9 נקודות, לחוף השנהב 8 ותיקו יספיק לנבחרת של הרב רנאר לעלות למונדיאל לראשונה מאז 1998.

שחקן נבחרת גאבון, פייר אמריק אובמיאנג. AP
כאבי בטן ביום המשחק. אובמיאנג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully