וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרות סרביה ואיסלנד עלו לגביע העולם ברוסיה 2018

הסרבים ניצחו 0:1 את גאורגיה משער של פריוביץ' (74), האיסלנדים נהנו משערים של סיגורדסון (40) וגודמונדסון (67). קרואטיה ניצחה 0:2 באוקראינה ותהיה בפלייאוף, כמו אירלנד שניצחה 0:1 בוויילס, שהודחה

מחזור 10מחצית09/10/2017
מולדובה
    0
      אוסטריה
      איסלנד עשתה זאת/רויטרס

      ברכות. איסלנד וסרביה עלו הערב (שני) לגביע העולם ברוסיה 2018. האיסלנדים עשו את זה עם 0:2 ביתי מול קוסובו בבית, הסרבים ניצחו 0:1 את גאורגיה ושתיהן יהיו ברוסיה. בבית ד', הצליחה אירלנד לנצח 0:1 בוויילס והיא תהיה בפלייאוף. גם קרואטיה ניצחה במשחק על המקום השני והכרטיס לפלייאוף ועשתה את זה עם 0:2. וכך באו לתומם בתים ד', ז' ו-ט'.

      העולות לגביע העולם 2018 (מאירופה):
      גרמניה, סרביה, פולין, אנגליה, ספרד, בלגיה, איסלנד, שוויץ/פורטוגל

      ישחקו בפלייאוף:
      צפון אירלנד, איטליה, דנמרק, קרואטיה, שבדיה, יוון (אלא אם תפסיד לגיברלטר בבית), אירלנד, פורטוגל/שוויץ.

      מהלך המשחק

      המשחק טרם החל

      סרביה - גאורגיה 0:1

      אלכסנדר פריוביץ'. הוא ה-כוכב הגדול של סרביה החל מהערב. שחקן פאוק סלוניקי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-74, שהבטיח לנבחרת שלו את הכרטיס לגביע העולם אחרי היעדרות מברזיל 2014. בדיעבד, גם תיקו היה מספיק לסרבים כדי לעלות בשל הניצחון של אירלנד בוויילס, אבל גם כך תמיד עדיף להשאיר את ההכרעה בידיים שלך.

      ויילס - אירלנד 1:0

      גארת' בייל ישב ביציע וצפה בנבחרת שלו מאכזבת בגדול ומסיימת את הקמפיין מוקדם מהצפוי. ויילס, שהגיעה עד לחצי הגמר ביורו ונראתה נהדר שם, הפסידה בבית ליריבה שלה על המקום השני. ג'יימס מקלין כבש את השער היחיד ששלח את אירלנד אל הפלייאוף וקבע גם שסלובקיה לא תהיה בפלייאוף כיוון שהיא תהיה הסגנית עם המאזן הנמוך ביותר אלא אם תתחולל סנסציה ענקית ויוון תפסיד לגיברלטר הנמושה בבית.

      מולדובה - אוסטריה 1:0

      האוסטרים סיימו את הקמפיין המאכזב שלהם עם 0:1 משער של לואיס שאוב בדקה ה-69.

      אלבניה - איטליה 1:0

      שער של אנטוניו קנדרבה (73) סידר לאזורי ניצחון במשחק האחרון שלהם לפני הפלייאוף. אלבניה, ששיחקה ביורו האחרון, תצפה בגביע העולם מהטלוויזיה.

      מקדוניה - ליכטנשטיין 0:4

      שתי הנבחרות האחרונות בבית נפרדו מהקמפיין עם תוצאה די צפויה.

      איסלנד - קוסובו 0:2

      אחרי שהדהימה בגדול כשעלתה ליורו ואפילו הגיע לרבע הגמר, איסלנד תהיה גם בגביע העולם בפעם הראשונה בתולדותיה. גילפי סיגורדסון, הכוכב הגדול של הנבחרת הזו ושחקן אברטון, כבש את השער הראשון ששבר את כל הלחץ בדקה ה-40 ולאחר מכן הוא בישל ליוהאן גודמונדסון (68). האיסלנדים החביבים ממשיכים לרגש ולהפתיע בענק ולרשום הישגים גדולים. נבחרות שמייצגות מדינות גדולות בהרבה יכולות רק להתבונן בקנאה.

      אוקראינה - קרואטיה 2:0

      אנטה צ'אצ'יץ' הלך הביתה אחרי התיקו מול פינלנד, זלטקו דאליץ' הגיע והזעזוע עשה את שלו מבחינת הקרואטים שהשיגו ניצחון חוץ מרשים מאוד במשחק על כל הקופה והצליחו לסיים את הבית במקום השני על חשבון אוקראינה. אנדריי קרמאריץ' כבש צמד עבור הקרואטים שחגגו בגדול באוקראינה.

      פינלנד - טורקיה 2:2

      הטורקים, שהובסו 3:0 בבית על ידי איסלנד במחזור שעבר, לא הצליחו לנצח גם במשחק הנעילה שלצערם כבר לא קבע להם דבר.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully