וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי טובה, הכי גרועות, מלך השערים ועוד: סיכום שלב הבתים באירופה

בתום 13 חודשים ועשרה מחזורים, שלב הבתים האירופי ננעל: גרמניה נכנסה להיסטוריה, שלוש נבחרות סיימו בלי נקודה ולבנדובסקי הקדים את רונאלדו. וגם: מי עלו ומה יהיה בפלייאוף

שחקן נבחרת פולין רוברט לבנדובסקי חוגג. רויטרס
16 שערים. לבנדובסקי/רויטרס

שלב הבתים במוקדמות המונדיאל באירופה הגיע בשעה טובה לסיומו הערב (שלישי), אחרי עשרה מחזורים שנפרשו על פני כ-13 חודשים.

בעקבות ההפסד של שוויץ הערב מול פורטוגל, בו איבדו השוויצרים נקודות ראשונות בקמפיין הזה, נקבע כי רק גרמניה סיימה את המוקדמות באירופה עם מאזן מושלם של עשרה ניצחונות בעשרה משחקים והיא הנבחרת השנייה אי פעם שעושה זאת במוקדמות המונדיאל האירופאיים. מנגד, גיברלטר, ליכטנשטיין וסן מרינו סיימו את הקמפיין ללא אף נקודה.

רוברט לבנדובסקי הוכתר כמלך שערי המוקדמות באירופה עם שיא של 16 כיבושים, בעוד כריסטיאנו רונאלדו, שלא מצא את הרשת במחזור הסיום, סיים כסגנו של חלוץ באיירן מינכן, לאחר שמצא את הרשת 15 פעמים. הכובש המצטיין בבית "הישראלי" אגב (בית ז') היה צ'ירו אימובילה האיטלקי, שהרשית שש פעמים.

גרמניה ובלגיה כבשו הכי הרבה, 43 שערים כל אחת, כאשר לאלופת העולם יש את יחס השערים הטוב ביותר, פלוס 39, אחרי שספגה רק ארבע פעמים. גרמניה נהנתה כמובן גם מכך שבבית שלה שיחקה הנבחרת שספגה יותר מכל אחת אחרת, סן מרינו, שהוציאה 51 כדורים מהרשת (וכבשה פעמיים), קצת יותר מה-47 שערים שספגה גיברלטר.

עוד בנושא:

פורטוגל ניצחה 0:2 את שוויץ ועלתה למונדיאל
צרפת ניצחה 1:2 את בלארוס ועלתה למונדיאל, הולנד בחוץ

שחקני נבחרת גרמניה חוגגים. רויטרס
תגיע לרוסיה כמועמדת לשמור על התואר. נבחרת גרמניה/רויטרס

בסך הכול, 19 נבחרות כבר הבטיחו את מקומן במונדיאל עם סיום המוקדמות באירופה.

רשימת העולות מאירופה: צרפת, פורטוגל, גרמניה, סרביה, פולין, אנגליה, ספרד, בלגיה, איסלנד.

בפלייאוף האירופי ישחקו: שוויץ, איטליה, קרואטיה ודנמרק (מדורגות), שבדיה, צפון אירלנד, אירלנד ויוון (לא מדורגות). ההגרלה תהיה בעוד שבוע בדיוק והמפגשים הכפולים יתקיימו בין ה-9 ל-14 בנובמבר.

עולות נוספות עד כה (נכון לשלישי בערב): רוסיה (מארחת), דרום קוריאה, איראן, ערב הסעודית, יפן (אסיה), ניגריה, מצרים (אפריקה), קוסטה ריקה, מקסיקו (קונקאק"ף), ברזיל (דרום אמריקה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully