וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן רובן פרש מהנבחרת: "האיש שעשוי מזכוכית החזיק יותר מהשאר"

כוכבה של הולנד דמע בהמנון, כבש צמד שלא הספיק ובסיום נפרד עם קריצה לחבריו לדור הזהב: "הקסם נשאר בחוץ", נכתב בהולנד. שבדיה מודאגת וחושבת על עוד מפגש עם דנמרק, בצרפת רוצים שיפור

אריאן רובן שחקן נבחרת הולנד עם הבן שלו. רויטרס
זמן לומר שלום. רובן והילד/רויטרס

לראשונה מזה 16 שנים ואחרי שסיימה שנייה ב-2010 ושלישית ב-2014, נבחרת הולנד לא תהיה במונדיאל הקרוב, כך נקבע בערב שלישי, זאת לאחר שההולנדים, שנזקקו לניצחון בשבעה שערים כדי לעקוף את שבדיה, הסתפקו ב-0:2 וסיימו רק במקום השלישי בבית א', אחרי צרפת (שהעפילה אוטומוטית) והשבדים, שעלו על חשבון האורנייה לשלב הפלייאוף.

אריאן רובן כבש צמד עבור הולנד, תחילה בפנדל (16) ולאחר מכן עם בעיטה נהדרת (40), אך זה היה רחוק מלהספיק. עם סיום המשחק, הכוכב הגדול של באיירן מינכן והנבחרת הודיע על פרישה מהמדים הלאומיים, 14 שנים וחצי לאחר הופעת הבכורה שלו ואחרי שרשם 37 שערים (השתווה לדניס ברגקאמפ במקום החמישי בכל הזמנים) ב-96 הופעות עם הנבחרת.

"האיש שעשוי מזכוכית החזיק יותר שנים מכל האחרים", התבדח בסיום רובן על כך שהוא נשאר בנבחרת הרבה אחריו שחבריו לדור הזהב, רובין ואן פרסי, רפאל ואן דר וארט ו-ווסלי סניידר כבר לא מוזמנים לסגל. עוד לפני המשחק, בזמן ההמנון, רובן דמע על כר הדשא וגם בסיום הוא היה נרגש.

בתקשורת ההולנדית לא ציפו כמובן ליותר מדי מהמשחק מול השבדים, שהבטיחו כמעט סופית את המקום השני בזכות ה-0:8 שלהם על לוקסמבורג ביום שבת. "הקסם נשאר בחוץ", קראה הכותרת של ה"טלחרף", כאשר ברקע תמונתו של רובן, "שוב אנחנו מחוץ לטורניר הגדול, בפעם השנייה ברציפות".

עוד בנושא:

הולנד ניצחה את שבדיה, אך לא תהיה במונדיאל

אריאן רובן, קשר נבחרת הולנד. רויטרס
השתווה לברגקאמפ/רויטרס

בשבדיה חגגו כמובן את המקום השני, אך נותרו מודאגים מהיכולת בהפסד באמסטרדם ארינה: "ההתרסקות הייתה קרובה, אך נמנעה. אנחנו מוכנים לפלייאוף, אבל זה היה הפסד חד צדדי בערב שהוריד הרבה ממצב הרוח". כעת, תוהים הצהובים-כחולים האם הם רוצים לקבל בפלייאוף את השכנה דנמרק, אותה הכניעו במפגש כפול במוקדמות היורו האחרון בזכות הצגה של זלאטן איברהימוביץ'.

בצרפת חגגו את המקום הראשון בבית הקשה הזה: "במחלקה הראשונה", נכתב ב"ל'אקיפ" אחרי ה-1:2 המאוד לא משכנע בפריס מול בלארוס, שסיימה אחרונה בבית: "יש לנו עוד שמונה חודשים עד למונדיאל כדי לראות שיפור ברמה של הנבחרת", הבהירו.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully