וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

18 מ-18: המהמר הגאון שהפך 4.5 יורו לרווח של כמעט 9,000

אירי אלמוני פגע בול בזהות המנצחת (או תיקו) בכל 18 משחקי מוקדמות המונדיאל שנערכו באירופה בשני ושלישי ונהנה מרווח מדהים: "רק מלהסתכל על רשימת המשחקים אתה מקבל סחרחורת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רשימת המשחקים עם הרווח למעלה והיחסים על כל משחק/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרת אירלנד תדע ביום שלישי הקרוב את מי היא תפגוש בפלייאוף העלייה למונדיאל, שייערך בחודש הבא. כמיטב המסורת, גם הפעם צפויים לא מעט אירים ססגוניים ללוות את "הבחורים בירוק" למשחק החוץ הקריטי שלהם ואחד מאלה שיוכל לעשות זאת אם ירצה, הוא מהמר מדבלין שהצליח להרוויח כמעט 9,000 יורו (כ-8,000 ליש"ט) אחרי שהשקיע 4.5 יורו בלבד (4 ליש"ט).

המהמר הגאון, שנותר אלמוני לבקשתו, פגע בכל 18 משחקי מוקדמות המונדיאל באירופה שנערכו בימים שני ושלישי השבוע. כמובן שהיו תוצאות קצת יותר צפויות, אבל הוא הצליח לתפוס גם לא מעט משחקים פחות שגרתיים, כמו הניצחון של נבחרתו אירלנד בחוץ על ויילס, התיקו בין פינלנד לטורקיה, התיקו המפתיע בין לוקסמבורג לבולגריה והניצחונות של הולנד על שבדיה ושל פורטוגל נגד שווייץ.

את ההימור הוא הציב בחברת "לדברוקס", שאחד מנציגיה, היילי אוקונור, אמר: "כנראה שללקוח הזה יש כדור בדולח, כי רק מלהסתכל על רשימת כל המשחקים הזו אתה מקבל סחרחורת, בטח ובטח שלחזות במדויק מי תנצח בכל אחד מהם. כל הכבוד לו. עוד נשאר לו עודף משטר של חמש אחרי שהוא הציב את ההימור ועכשיו הוא אוסף כמעט 9,000 יורו. זה סכום לא רע בשביל משכורת של אמצע שבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully