וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוס ארנה התפטר מנבחרת ארה"ב: "לוקח את כל האחריות עלי"

המאמן הוותיק לא המתין לערעור של האמריקאים על שער הרפאים שהותיר אותם מחוץ למונדיאל לראשונה מאז 1986, ועזב את התפקיד מיוזמתו אחרי פחות משנה: "לא השלמנו את המשימה"

המאמן האמריקאי ברוס ארנה. GettyImages
סיום עגום. ארנה/GettyImages

בעוד ארצות הברית עדיין מנסה לעכל את אי ההעפלה למונדיאל 2018, הערב (שישי) הודיע המאמן ברוס ארנה על התפטרותו. ארנה, שנחשב למאמן האמריקאי הבכיר ביותר כיום, חזר רק לאחרונה לקדנציה נוספת כמאמן הנבחרת, אחרי שהצעיד אותה להצלחות רבות בין השניים 1998 ל-2006. למרות זאת, האכזבה הגדולה בעקבות ההפסד 2:1 לטרינידד וטובגו, שגרם לאמריקאים לפספס את הכרטיס לרוסיה בקיץ הבא למרות שערב המחזור האחרון הם עמדו על סיכוי של 97 אחוז להעפיל, הביא לסיום כהונתו מוקדם מהצפוי.

חוזהו היה אמור להסתיים מיד לאחר המונדיאל, אך התוכניות השתנו כאשר העובדה שארה"ב נותרה מחוץ לגביע העולמי לראשונה מאז שנת 1986, וסיימה חמישית בלבד באזור הקונקאק"ף. זו לא היתה אשמתו הבלעדית של ארנה: ארצות הברית ספגה שער רפאים מרגליו של גבריאל טורס מטרינידד וטובגו בדקה ה-53, שכמעט בוודאות היה צריך להיפסל. בדיעבד, השער הזה חרץ גם את גורלו של ארנה, שלא חיכה לערעור של האמריקאים לפיפ"א, שאולי יוגש בקרוב.

"כשלקחתי את המשרה בחודש נובמבר, ידעתי שאנחנו עומדים בפני אתגר גדול, שלדעתי גדול יותר ממה שאנשים ציפו. כולם נתנו הכל, אבל אין תירוצים. לא השלמנו את המשימה ואני לוקח את האחריות עליי", אמר המאמן בסיום.

  • עוד באותו נושא:
  • ברוס ארנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully