וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש באיטליה: צ'ירו אימובילה עשוי להחמיץ את הפלייאוף מול שבדיה

החלוץ סובל מקרע בשריר הירך, ייעדר ממשחקה הקרוב של לאציו ואולי גם מהקרבות על העלייה למונדיאל ב-10 וב-13 בנובמבר. כעת, הרופאים של הנשרים ושל האזורי יתייעצו לגבי דרך הטיפול

שחקן נבחרת איטליה, צ'ירו אימובילה. AP
איטליה תיאלץ להסתדר בלעדיו? צ'ירו אימובילה/AP

נבחרת איטליה תתארח בשבוע הבא (10 בנובמבר) בשבדיה לקרב הראשון מבין שניים על מקום במונדיאל 2018 ברוסיה (תארח את הגומלין ב-13 בנובמבר), ומי שעשוי להיעדר מצמד המפגשים הקריטי הוא צ'ירו אימובילה. החלוץ שנמצא בכושר מצוין מפתיחת העונה סובל מקרע בשריר הירך, שנגרם לו במהלך ניצחונה של לאציו 1:5 על בנבנטו בסוף השבוע, ויחמיץ בוודאות את המשחק מול ניס במסגרת הליגה האירופית.

על פי דיווחים באיטליה, הוא עשוי לחזור כבר במחזור הליגה הבא מול אודינזה, אך מצד שני הפציעה שלו עשויה גם לגרום לו להחמיץ את המשחקים הקריטיים בנבחרת. גם אם אימובילה ישחק בסופו של דבר מול שבדיה, הוא מסתכן בהחמרת מצבו ובהיעדרות ארוכה לאחר מכן. כעת יתייעצו הרופאים של הנשרים והרופאים של האזורי לגבי דרך הטיפול הטובה ביותר במצבו.

אימובילה בן ה-25 כבש כבר 14 שערי ב-11 מחזורי ליגה העונה להם הוסיף גם שישה בישולים, זאת לאחר שאת העונה שעברה סיים עם 23 כיבושים בסרייה א'. בנוסף, כבש פעם אחת גם בליגה האירופית.

עוד בנושא

איטליה: צ'ירו אימובילה כיכב ב-1:5 של לאציו על בנבנטו
עבר גם את זה: סטפן אל שעראווי מצא את המקום הנכון ברומא
קארים בנזמה משיב אש: "אני מרחם על אנשים כמו גארי ליניקר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully