וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בפלייאוף: קרואטיה ויוון במפגש הראשון על כרטיס למונדיאל

אחרי שניצלה מהדחה כבר בשלב הבתים, הנבחרת של זלטקו דאליץ' רוצה לעשות צעד משמעותי לעבר מונדיאל שני ברצף (21:45, ספורט 5). צפון אירלנד תארח את שוויץ בתקווה להעפיל לראשונה מ-1986

לוקה מודריץ' שחקן נבחרת קרואטיה. רויטרס
לא קל מול יוון הקשוחה. לוקה מודריץ'/רויטרס

ארבעה כרטיסים למונדיאל 2018 ברוסיה נותרו לנבחרות האירופיות ומחר (חמישי) ייצא לדרך פלייאוף ההעפלה עם שני משחקים. קרואטיה תארח את יוון, בעוד שוויץ תגיע להתארח אצל צפון אירלנד. משחקי הגומלין של שני המפגשים הללו יתקיימו ביום ראשון.

קרואטיה - יוון (21:45, ספורט 5)

המארחת הייתה בסכנה לספוג הדחה כבר בתום שלב הבתים, אך ניצלה בזכות חילוף על הקווים וניצחון במחזור האחרון על אוקראינה. המאמן החדש, זלטקו דאליץ', ינסה להמשיך את המומנטום ולהצעיד את הקרואטים להופעה שנייה ברציפות בגביע העולם. הדאגה העיקרית של דאליץ' בכל הנוגע לסגל היא כשירותו המוטלת בספק של דיאן לוברן, ומאטיי מיטרוביץ' נמצא בכוננות להחליפו במרכז ההגנה. בקישור ישתפו כמובן פעולה שחקני ברצלונה וריאל מדריד, איבן ראקיטיץ' ולוקה מודריץ' ובהתקפה יפתחו מאחורי מריו מנדז'וקיץ' איבן פרישיץ' ומרצלו ברוזוביץ', ששב לאחרונה מפציעה.

היוונים חזרו לעצמם אחרי שסיימו אחרונים בבית במוקדמות יורו 2016 וספגו רק שישה שערים והפסד אחד בקמפיין. פטרום מנטאלוס מורחק מהמשחק הראשון. שתי הנבחרות נפגשו לאחרונה במוקדמות יורו 2012, אז בשני המשחקים נרשמו ניצחון יווני ותיקו מאופס.

צפון אירלנד - שוויץ (21:45, 5+)

אחרי שהעפילה לראשונה בתולדותיה לאליפות אירופה ב-2016 ואף הגיעה עד שמינית הגמר, הנבחרת הבריטית מקווה להגיע למונדיאל ראשון מאז 1986. המאמן מייקל אוניל קיבל לאחרונה חזרה את ג'יימי וורד ופאדי מקנייר אחרי פציעות ממושכות וגם ג'וני אבאנס יעמוד לרשותו אחרי ששב מפציעה. האורחת תנסה להשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין, אחרי שהגיעה למחזור האחרון של שלב הבתים עם מאזן מושלם ופספסה העפלה אוטומטית בגלל הפסד לפורטוגל. היא מקווה להעפיל לגביע העולם בפעם הרביעית ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully