וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאליץ': "נגיע ליוון כאילו זה עדיין 0:0", סקיבה: "חילקנו לקרואטיה הרבה מתנות"

הנבחרת הקרואטית מנסה לרדת לקרקע אחרי הניצחון הגדול 1:4 על יוון במשחק הראשון בפלייאוף המונדיאל. המאמן המנצח: "אנחנו לא באופוריה". מנגד, המאמן הגרמני של יוון עדיין לא איבד תקווה

שחקני קרואטיה חוגגים. AP
עכשיו צריך לרדת לקרקע. הקרואטים חוגגים על יוון בזאגרב/AP

נבחרת קרואטיה עשתה אמש (שישי) צעד ענק בדרך להשתתפות במונדיאל אחרי שהביסה בזאגרב 1:4 את יוון במשחק הראשון מבין שניים במשחקי הפלייאוף. הכדורגל הקרואטי מצוי במשבר חריף על רקע המיאוס של האוהדים מהשחיתות בהתאחדות המקומית, אולם לפחות כעת נושאים אלו נדחקו הצידה וכולם מתמוגגים מהתצוגה שלא השאירה ליוונים שום סיכוי.

"כולנו מאושרים מהתוצאה, 1:4 זו תוצאי שאין שום אפשרות להיות לא מרוצים ממנה", הצהיר לוקה מודריץ' שכבש את השער הראשון במשחק בכדור עונשין מ-11 מטרים שנפסק אחרי שגיאה חמורה של השוער היווני אורסטיס קארנזיס. עם זאת הדגיש קשר ריאל מדריד: "אסור לנו להיכנס לאופוריה. אסור היה לנו לקבל שער במשחק הבית. עכשיו צריך לנוח ולהתכונן כראוי לגומלין".

מאמן נבחרת קרואטיה זלאטקו דאליץ' שמונה לתפקיד רק בחודש שעבר המשיך באותו הקו: "זה רק משחק אחד לכן אסור לנו לחשוב שהסיפור כבר גמור. קיבלנו תמיכה אדירה מהאוהדים שלנו וזה מאוד עזר לנו להציג יכולת טובה. אנחנו לא באופוריה. נגיע ליוון ונשחק כאילו המשחק הראשון הסתיים ב-0:0".

עוד בנושא
מייקל אוניל: "אני המום מהחלטת השופט, אולי יחזירו לנו במשחק השני"
בשם האם: ניקולה קאליניץ' מצפה לעונה חלומית במילאן ובנבחרת קרואטיה

מיכאל סקיבה, מאמן נבחרת יוון,. רויטרס
הפנים אומרות הכול. סקיבה/רויטרס

מנגד במחנה היווני שררה מטבע הדברים אכזבה גדולה אם כי השער הבודד שהבקיע סוקרטיס פפאסטאטופולוס נוטע תקווה קלושה שניתן להשיג ניצחון של 0:3 בגומלין ועדיין להעפיל למונדיאל ברוסיה. המאמן הגרמני של נבחרת יוון מיכאל סקיבה אמר בסיום: "מצאנו את עצמנו במצב לא פשוט כי עשינו יותר מדי טעויות ובין היתר הענקנו לקרואטים במתנה את השער הראשון וגם את הרביעי. יש לנו כמה ימים להתאושש ולהתכונן למשחק השני. אני נשאר אופטימי, עוד לא איבדנו את הסיכוי להגיע למונדיאל. נעשה כל מה שאפשר כדי להגיע לשם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully