וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף המונדיאל: 0:0 בין הונדורס לאוסטרליה וניו זילנד ופרו

הונדורס, שהשיגה ברגע האחרון את הכרטיס לפלייאוף על חשבון ארה"ב, גירדה תיקו ביתי. רוקאביציה נכנס בדקה ה-89. הדרום אמריקאים היו עדיפים, אבל הסתפקו בתיקו והם פייבוריטים בגומלין בלימה

פאולו גררו נבחרת פרו. רויטרס
פרו חולמת על המונדיאל/רויטרס

הפלייאוף הביניבשתי, בסיומו יחולקו שני כרטיסים למונדיאל, יצא לדרך הלילה (בין שישי לשבת) לדרך עם מפגשים מאופסים ללא שערים בין הונדורס לאוסטרליה ובין ניו זילנד לפרו.

טומי יוריץ' שחקן נבחרת אוסטרליה. GettyImages
הירבה להחמיץ. טומי יוריץ'/GettyImages

הונדורס - אוסטרליה 0:0

נציגת מרכז אמריקה לא ממש חשבה שתגיע למעמד הזה, אך הדרמה המדהימה במחזור הסיום, שם עשתה מהפך מול מקסיקו ועלתה על חשבון ארצות הברית, סידרה להונדורס הזדמנות להעפיל למונדיאל שלישי ברציפות. המארחים קיוו הלילה להשיג ניצחון שייתן להם מקדמה לקראת הגומלין, אבל הסוקרוז המנוסים בהרבה הוציאו תיקו טוב מבחינתם וגם היו ראויים לניצחון. אוסטרליה הייתה עדיפה במשחק הזה אבל טומי יוריץ' חלוצה של לוצרן רשם שתי החמצות גדולות, אחת בכל מחצית. ניקיטה רוקאביציה חלוץ מכבי חיפה החליף את יוריץ' אבל זה קרה רק בדקה ה-89 והרבה הוא לא היה יכול לעשות. האוסטרלים ינסו לעשות את העבודה במשחק הגומלין בסידני בבוקר רביעי (11:00).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מרקוס רוחאס ניו זילנד. רויטרס
על האפס. מרקוס רוחאס מניו זילנד מול טאפיה מפרו/רויטרס

ניו זילנד - פרו 0:0

הקיוויז טיפסו לשלב הפלייאוף אחרי שהביסו 3:8 בסיכום שני המשחקים את איי שלמה והשיגו את חצי הכרטיס שמגיע לאוקיאניה. אולם, עם כל הכבוד לאיי שלמה, מול פרו, שפספסה ברגע האחרון העפלה אוטומטית, היה לניו זילנד הרבה יותר קשה ופרו כולה תהיה בטירוף במשחק הגומלין אחרי התוצאה הטובה מבחינתם במשחק החוץ. הדרום אמריקאים שלטו לחלוטין במשחק הזה, אבל ג'פרסון פרפאן הוותיק שמוליך את לוקומוטיב מוסקבה לעונה חלומית בפסגת הליגה הרוסית, לא הצליח למצוא את הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully